niedziela, 15 grudnia 2013

Christmas Time!

Hey! Witam Was w pierwszym poście po reaktywacji bloga :) Już tylko 9 dni dzieli nas od świąt Bożego Narodzenia, więc postanowiłam poświęcić tą notatkę na klimatyczny wpis. Wszędzie widzimy teraz dekoracje świąteczne, dlatego postanowiłam opisać Wam moje przygotowania do tego wspaniałego dnia (24 grudzień).


Nabyłam teraz wiele ubrań z motywem świątecznym. Powyżej widzicie moje długie, ciepłe spodnie do spania z wzorem śnieżynek. (F&F)


Własnoręczne rzeczy, to jest to czego potrzebujemy! Powyżej znajduje się wieniec, który zrobiłam własnoręcznie z materiałów zakupionych w zwykłym markecie. (Auchan)


Dekoracja pokoju, dopiero po tym czujemy prawdziwe święta. Tego roku postawiłam na zwykłe, czerwone lampki choinkowe zawieszone na meble. Sprawdzają się idealnie. W moim domu co roku, niepotrzebnie kupuje się tego typu świąteczne ozdoby, a później leżą nieużywane w szafce. Od teraz nic się nie zmarnuje. 


Ostatnim krokiem jest pościel z wzorami norweskimi. Spodnie z tym motywem biją mnie już w oczy, ale na kocach i różnych pościelach wyglądają wręcz pięknie. Ja posiadam koc oraz poszewkę na poduszkę pod głowę. Ten zestaw dostałam na mikołajki, ale podobny widziałam w najzwyklejszym markecie. (Biedronka)

To chyba tyle jeśli chodzi o świąteczny nastrój. W najbliższym czasie pojawi się lista moich świątecznych prezentów, może sobie coś podpatrzycie? Zapraszam do odwiedzania bloga.

~ DUO


3 komentarze:

  1. Śliczny pluszak haha :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Supr pluszak :)
    ja chcę święta :D
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis ;) dodaję do obserwowanych i zapraszam ;)
    http://ggaabii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń