środa, 18 grudnia 2013

Lista prezentów!

Hey! W poprzednim poście obiecałam Wam listę prezentów i dotrzymałam danego słowa. Może podpatrzycie sobie coś i też poprosicie o jakąś rzecz na Boże Narodzenie? 

1


Piłka do siatkówki firmy "MIKASA". Od kilku miesięcy trenuję siatkówkę, jest to świetny sport więc zapragnęłam zdobyć coś z nim związanego. Zobaczymy czy się uda :)

2


Gra komputerowa. Nie jestem wielką fanką tego typu rozrywki ale serii The Sims 3 nigdy nie potrafię odmówić. Posiadam już ok. 4 dodatki, a teraz upatrzyłam sobie "Cztery pory roku". Jestem ciekawa jak moi simowie poradzą sobie z burzą, śnieżycą lub upalnym latem.

3


Keyboard. Już od dawna marzę o instrumencie innym niż gitara klasyczna (Kupiłam w wieku 8 lat, a z nauką gry nie poszło tak łatwo jak z zakupem) Tego typu sprzęt nie jest drogi, a chętnie podejmę wyzwanie jakim jest posiadanie instrumentu klawiszowego.



Książki z serii "Pretty Little Liars". Serial wręcz mnie zahipnotyzował. Mogę go polecić każdej nastolatce. Pora sprawdzić jak się miewają książki. Już nie mogę się doczekać momentu, w którym zanurzę się w świecie Rosewood. 

Nawet jeśli nikt nie obdaruje mnie tymi rzeczami, to nie będę rozpaczać. Najważniejsza jest bliskość rodziny w tym czasie. 


DUO








1 komentarz:

  1. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń