niedziela, 29 grudnia 2013

New in!

Hey. Dawno mnie tutaj nie było, ale to ze względu na święta. Dzisiaj mam dla Was post dotyczący mojego nowego zakupu. Mam tu na myśli buty firmy Converse. Zdecydowałam się na ich zakup ze względu na bardzo suchą zimę. Mimo, iż nie jestem wielką fanką śniegu to czegoś mi brakuje w tej szarości, która panuje na zewnątrz. Wcześniejsze buty z tej firmy dość szybko mi się rozkleiły - Co będzie tym razem? :)



(Converse - 259,99 zł)



Już niedługo wracamy do szkoły, więc nie będzie mnie często na blogu. Postaram się dodawać posty ok. 2 razy w tygodniu, ale nie martwmy się w lutym czekają mnie ferie :) 


DUO


2 komentarze:

  1. Śliczne conversy :)
    www.blog017.blogspot.com :)
    obserwuję ♫

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jak ja lubię conversy! Śliczne są te szare! :)

    Zostałaś nominowana do Libster Blog Award! Więcej informacji tutaj: http://antosia-tosia.blogspot.com/2014/01/libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń