piątek, 10 stycznia 2014

Checi gonia czas

Hey! Przepraszam za tak długą nieobecność na blogu. Było to spowodowane dużą ilością sprawdzianów. To zaczyna być bardzo męczące. Czasu brak, a postanowienia noworoczne czas spełniać. W tym roku postanowiłam popracować nad ciałem i kondycją. W ciepłych porach roku chodzimy w krótkich spodenkach i bluzkach, ale żeby dobrze w nich wyglądać trzeba zacząć pracować już zimą. Swoją drogą co to za zima, w której minimalna temperatura to 3 stopnie? No właśnie! To nic. Więc w czasie, gdy mamy taką okazję bierzmy się do roboty. 



Strój przygotowany - bluzka i spodnie - Adidas


Nie chcę wymyślać diet ani ich stosować ze względu na moją niską wagę, więc postanowiłam zastąpić słodycze czymś ciekawym. Mianowicie - Cytryna z cukrem. Wystarczy obrać cytrynę ze skórki (lub po prostu oderwać ją później) i pokroić owoc w plastry. Następnie z dwóch stron posypać cukrem. To zdrowa, kwaśna i pyszna słodkość.

Coś do posłuchania - KLIK

DUO



4 komentarze:

  1. aż mi kwaśno jak patrze na cytryny :D
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę spróbować tych "słodyczy" ! Wygląda pysznie...

    ♥ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wygląda, ta słodycz! :)
    fajny strój ;)
    wika-wikkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prowadzisz naprawdę rewelacyjny blog, piszesz ciekawe tematyczne posty, dodajesz magiczne zdjęcia i jesteś przede wszystkim piękna – czego chcieć więcej? Z chęcią obserwuję (GFC) I czekam na więcej!

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń