piątek, 3 stycznia 2014

Instagram Mix

Hey! Mój dzisiejszy dzień był bardzo męczący, głównie przez sprawdzian. Ciężko przestawić się ze spania do 11:00, na wstawanie o godzinie 6:30. Na szczęście czeka nas teraz 3 dni wolnego, a później odliczanie do ferii zimowych. :) Jutro biorę się za obmyślanie prezentu dla mojej przyjaciółki internetowej. Może niekoniecznie "internetowej", ponieważ poznałyśmy się w wakacje. Nie mam pomysłu, ale mam nadzieję że dostanę olśnienia.

Dzisiaj mam dla Was mix zdjęć z mojego instagrama. Konto mam już od dłuższego czasu, więc jeśli jeszcze nie zajrzeliście - KLIK 

1. Przed wyjściem na zakupy 2. W słoneczny dzień obok domu 3. Prezent od mamy na Boże Narodzenie
4. Pastelowy look 

1. Przed szkołą 2. W świecie Disney'a 3. Różowy dodatek do pościeli 4. Śniadanie


 1. Dzień z mamą 2. Wakacyjnie 3. Przed wyjściem do miasta 4. Moje życie

1. Kremowi przyjaciele 2. Moje oczy zmienne są 3. Piżamowo 4. Lodowa koszula

DUO


6 komentarzy:

  1. ja bardzo lubie internetowe znajomości :)
    zapraszam: ♥ noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog (naprawdę). Masz bardzo fajny styl <3
    Obserwujemy? Daj znać, a my na pewno się odwdzięczymy.
    Zdobędziesz dwóch dodatkowych obserwatorów :)
    (u nas zawsze obserwacja za obserwację)

    http://just-click-to-heaven.blogspot.com
    http://aloohaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. :D Też się nie bd mogła przestawić :D
    I będę szła niewyspana przez jakiś czas do szkoły :P

    Obserwuję.
    Zapraszam do mnie
    Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :D
    http://karolina-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam takie internetowe znajomości no ale wyszło, że to jednak panowie:) Lubię wysyłać im kartki np. na urodziny czy święta:) Dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie na nowy post:) Masz bardzo ładny design!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Świetny blog! Co Ty na obserwacja ze obserwacje?
    Jeśli tak zapraszam do mnie jest tam specjalny post!
    MODXON.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia ;)
    Obserwuję na instagramie;>
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń