środa, 26 lutego 2014

Mini Shopping

Hey! Dzisiejszy dzień był bardzo leniwy, z powodu pozostania w domu. Rano byłam umówiona do lekarza, więc nie poszłam do szkoły. Reszte dnia spędziłam z matematyką. Niestety mój pies nie pomagał mi w nauce. Jego głowa non-stop znajdowała się przed moim długopisem. Po 3 godzinach robienia zadań poszłam z mamą na zakupy. Jedyną nową rzeczą zostały białe trampki kupione za 29,90 zł w jakimś butiku, którego nazwy nie pamiętam. Zastanawiam się czy wezmę je na W-F, czy jednak będę nosić. Zobaczymy. 


Alisa zechciała zapozować do zdjęcia :)


DUO



6 komentarzy:

  1. Ładne trampki :3 Też ostatnio jakiś poszukuję :)))
    Zapraszam:
    natka-natek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Można raz na w-f ra nosić :D
    Aww, cudowny yorczek:)
    Pozdrawiam!

    cheryose.blogspot.com! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chora, że byłaś u lekarza? :D Cudowne buty *w*
    Obserwujemy? ♥
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No pieknie :) Ja musze brać sie za lekture, i strasznie mi sie nie chce!!!!!!!!
    Chyba jednak musze sie wziac. Nie chce 3!! :)

    pozdrawiam, lena
    milorz-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń