niedziela, 23 lutego 2014

Poznaj mnie - 10 faktów o mnie!

Hey! Przepraszam za długi (a nawet bardzo długi) brak aktywności na blogu. Chciałam wykorzystać ferie jak najlepiej i zrobić mnóstwo ciekawych postów, lecz moje plany się zmieniły. Skończyło się na czytaniu książek, oglądaniu seriali i filmów oraz graniu w The Sims 3. Od tygodnia chodzę znów do szkoły. W przeprosinowym poście mam dla Was Tag - 10 faktów o mnie, dzięki któremu możecie lepiej mnie poznać

1. Zamiast otrzymywania np. kwiatów wolę dostać maskotkę. Na łóżku mam ich ok. 5


2. Moimi ulubionymi zwierzętami są pandy

3. Mam obsesję na punkcie moich włosów, używam wielkiej ilości odżywek i maseczek

4. Jestem Lovatic

 ( To co widzicie powyżej nie jest wszystkim co posiadam)

5. Nie inspiruję się gwiazdami, mam swój unikalny styl.

6. Jestem ogromną fanką Harry'ego Potter'a (film), Pretty Little Liars (serial), The Fosters (serial), Twisted (serial)

7. Zawsze marzyłam, aby grać na pianinie

8. Lubię swój kolor włosów


9. Jestem molem książkowym

10. Nie potrafię określić mojego koloru oczu, czasami wydają się niebieskie, a czasami zielone.

Mam nadzieję, że dzięki tym krótkim informacjom udało Wam się lepiej mnie poznać. 

DUO


2 komentarze:

  1. Ciekawe fakty :)



    http://syluublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam czytać,ciekawe fakty :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń