piątek, 28 lutego 2014

Wegetarianski burger

Hey! Dzisiaj wreszcie nadszedł długo wyczekiwany piątek. Jestem bardzo zmęczona po całym tygodniu sprawdzianów i kartkówek, dlatego te 2 dni przerwy od wczesnego wstawania dobrze mi zrobią. Dzisiaj nie byłam w stanie zrobić porządnych zdjęć dlatego przygotowałam dla Was "przepis" na wegetariańskie burgery. Jest to wersja prosta ze względu na moje lenistwo w kuchni. A więc zaczynajmy! 

Składniki:
- 4 plastry ogórka (lub innych warzyw jakie lubicie)
- Bułki do hamburgerów
- Mała ilość pokrojonej kapusty pekińskiej
- Sos czosnkowy
- Żółty ser

Sposób przygotowania:
Następnie kroimy bułkę na pół i nakładamy na nią ser. Obydwie części bułki wkładamy do mikrofalówki na ok. 40 sekund. Później nakładamy umyte warzywa. Wszystko polewamy sosem czosnkowym.





Moim zdaniem to smaczne, szybkie danie. Dajcie znać czy spróbujecie i jak Wam smakowało :)

DUO





1 komentarz: