niedziela, 23 marca 2014

Chill out!


Hey! Dzisiejsza niedziela jest dla mnie drugą sobotą. Czemu? Ponieważ jutro zostaję w domu. Mam wizytę u okulisty. Mój wzrok niestety się pogarsza, dlatego potrzebuję mocniejszych szkieł. Z tego też względu zaczęłam brać witaminy wspomagające i staram się ograniczyć komputer. 

Z racji, iż jutro nie odwiedzam szkoły, dzisiaj w pełni oddaję się odpoczynkowi. Właśnie skończyłam oglądać film "Mój biegun". Jestem zachwycona. Historia ujęta w filmie jest niesamowita i wzruszająca. Polecam ten film wszystkim. 

Resztę dnia spędzam słuchając muzyki i jedząc słodycze. W końcu idealna "sobota" tak właśnie wygląda, prawda? 



DUO


6 komentarzy:

  1. Nie jem żelek, dieta :(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa czytanie ze zrozumieniem postów...

      Usuń
  2. "Mój biegun" to wspaniały film. Byłam na jego premierze i widziałam go jako jedna z pierwszych osób. Powiem szczerze, że to wszystko wydaje się niedokończone tak, jakby reżyser zgubił drugą część filmu. Bardzo podobała mi się za to rola Maćka Musiała :) Ja też wybieram się do okulisty, lecz dopiero 8 maja.

    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki sweterek omomomo *.* :D
    http://world--stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam chillout <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń