sobota, 15 marca 2014

Kolorowy akcent caly rok ♡

Hey! Wiosna, która jeszcze wczoraj pukała do mojego okna, dzisiaj zniknęła. Temperatura znacznie spadła, a słońce uciekło za chmury. W takie dni nic tylko ubrać się w coś równie szarego jak pogoda. Natomiast ja postanowiłam otworzyć pudełko z lakierami i podzielić się z Wami moją kolorową kolekcją. Łatwo możemy ożywić naszą stylizację pomalując paznokcie na szalone kolory. Ja moje zdobycze dzielę z mamą oraz siostrą, ponieważ rzadko przychodzi dzień, w którym ja otwieram lakier. 

Nie jest ich mnóstwo, ale nie mogę też powiedzieć, że malutko. 




Na powyższym zdjęciu oprócz bezbarwnego lakieru oraz mojego ulubieńca, możecie ujrzeć także moje odżywki do paznokci oraz zmywacze. 



A jak się mają Wasze paznokcie? Stawiacie na kolory czy naturalność? :)

DUO

9 komentarzy:

  1. Ile lakierów *o* cudowne <3
    Świetny post :)
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie kolory są świetne i mimo, że ja paznokci nie maluję to uwielbiam oglądać zdjęcia dziewczyn,które maja fajne paznokcie :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię malować paznokcie w różne wzorki. Teraz maluję je tylko odżywką, bo były strasznie zniszczone :(
    http://www.kiyokoshioya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy post <3 bardzo mi się podobają posty tego typu
    wygląd bloga świetny, pozdrawiam :*

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    w wolnej chwili zapraszam do mnie aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kolorki, zwłaszcza ten miętowy <3
    piękne zdjecia ♥
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolory lakierów <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne lakiery :)
    Może obs za obs ?
    http://life-is-beautiful17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post :*
    Zapraszam do mnie ( może skomentujesz i zaobserwujesz ??? )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne lakiery, uwielbiam posty tego typu!

    Bardzo podoba mi się twój blog. Obserwuje i jeśli spodoba Ci się mój blog to liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń