poniedziałek, 3 marca 2014

Moja pielegnacja wlosow

Hey! W dzisiejszym poście mam dla Was moje sposoby na pielęgnację włosów. Wśród produktów, które Wam pokażę znajdują się odżywki, moja ulubiona szczotka oraz szampon.


Szampon firmy Head&Shoulders. Tego szamponu używam już ok. 2 miesięcy i jest najlepszym jakiego kiedykolwiek posiadałam. Każdy może znaleźć tam swój ulubiony, ja zaczynałam z "Head&Shoulders jedwabista miękkość". Cena ok. 10-15 zł (w zależności gdzie chcecie go zakupić)


Nafta kosmetyczna, wspomagająca porost włosów. Ja nie używam jej "solo". Tworzę maseczkę, którą nakładam raz na dwa tygodnie. Produkt ten można kupić w aptecę za ok. 6-8 zł.

Przepis na maseczkę:
- Sok z połowy cytryny
- Łyżka stołowa nafty kosmetycznej
- 2 żółtka

Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki zmieszać ze sobą, rozbełtać żółtka. Następnie nałożyć maseczkę na włosy i podgrzać suszarką. Na takie włosy należy nałożyć zwykłą reklamówkę i szczelnie owinąć głowę. Pozostawić na 3-4 godziny, lub jeśli macie taką możliwość na całą noc. Niestety po masce włosy są bardzo tłuste i trzeba je myć 2-3 razy. Natomiast efekty są świetne.


Odżywka z firmy "Schwarzkopf" Glisskur z płynnym jedwabiem. Ułatwia rozczesywanie i poprawia kondycje włosów. Jej plusem jest również przepiękny zapach. Cena - ok. 15 zł.


Balsam do włosów z firmy "Joanna". Ja nakładam go jedynie na końcówki po umyciu włosów. Jest bardzo wydajny, ponieważ kupiłam go dość dawno temu. Jego koszt to ok. 5-8 zł. 


Szczotka z drewnianymi igiełkami. Mam w planach zakupić szczotkę z naturalnego włosia, lecz jestem bardzo zadowolona z posiadania mojej obecnej. Najważniejsze jest to, że łatwo można rozczesać nią włosy i nie niszczy ich tak jak robi to szczotka z plastikowymi igiełkami. Cena - ok. 15 zł.


Olejek arganowy "Bioelixire" - To wspaniały produkt do włosów, który nakładam na końcówki włosów. Cena - ok. 5-8 zł
Jedwab z firmy "Biosilk" - Świetnie pachnący produkt, który również nakładam jedynie na końcówki włosów.
Cena - ok. 4-5 zł.

A wy macie jakieś stałe, ulubione produkty do włosów? :) Piszcie!

DUO


2 komentarze:

  1. Świetne rzeczy :)
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście bardzo przydatny post! :-)
    Również obserwuję :-)
    Pozdrówki :-)

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń