sobota, 1 marca 2014

Na zewnatrz

Hey! Po wczorajszym poście jakoś udało mi się pokonać zmęczenie i wybrać z Klaudią na zdjęcia. Większość wyszła źle, ale udało się wybrać kilka odpowiednich. Dzisiaj miałam świetny dzień z historią, której nienawidzę. Niestety w poniedziałek mamy duży sprawdzian. Terminów, dat i postaci do zapamiętania jest tyle,że nie mam pojęcia jak sobie poradzę. Na szczęście wszystko do nauczenia spisałam już na osobnej kartce, a jutro pozostanie mi tylko wpisywanie sobie tego do głowy.  




Jak spędzacie Wasz weekend? Też przy książkach, czy odpoczywając? :)

DUO




4 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia :)
    www.blog017.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No, właśnie do ciebie tu wbiłam ucząc się jednocześnie historii... Też mam sprawdzian :(
    Zdjęcia śliczne; wszystkie mi się podobaja.

    pozdrawiam,Lena
    milorz-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń