środa, 26 marca 2014

Pizamowy dzien!

(Piżama - ?)

Hey! Dzisiejszy dzień ponownie spędziłam w domu. Czułam się beznadziejnie. Było mi bardzo słabo, więc mama nie chciała ryzykować. Tak właśnie cały dzień przesiedziałam w mojej wygodnej piżamie. 

Zgodnie z tradycją z taką ilością wolnego czasu obejrzałam film. Tym razem był to "Chłopiec w pasiastej piżamie". Co mogę powiedzieć? Świetny, wzruszający film. Ja bardzo rzadko stawiam na tematykę wojen, ale tym razem było warto. Polecam. Będąc przy tych kategoriach to warty obejrzenia jest również film "Pianista", który miałam okazję zobaczyć kilka miesięcy temu.


Wczoraj o pogodzie, którą widać na powyższym zdjęciu można było pomarzyć, a tu coś takiego widnieje za moim oknem. Wszystko zmienia się w ekspresowym tempie.

Coś do posłuchania - "Wild child"


Tutaj możecie zobaczyć mój chorobowy niezbędnik, czyli książki + mp3 :)

Chciałabym Wam wspomnieć również o pewnym blogu, który bardzo mi się spodobał --> KLIK 
Dziewczyna, która go prowadzi ma wielki talent do rysowania. Jej blog jest przepełniony kreatywnością dlatego z czystym sumieniem mogę go Wam polecić. 

DUO

9 komentarzy:

  1. hej mogę prosić o kliknięcie w '' linki '' w tym moim poście? http://simplecurls.blogspot.com/2014/03/sheinside.html
    jeśli klikniesz napisz co chcesz w zamian a obiecuję że się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że spodobał Ci się mój blog. ^^ Dziękuję za polecenie go.
    Co do notki to ostatnio wyszedł bardzo ciekawy film "Kamienie na szaniec", wyreżyserowany na podstawie książki, którą w sumie każdy zna z gimnazjum. Jest niesamowity, ale bardzo dramatyczny, mimo to bardzo gorąco go polecam!
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie dni :)
    www.blog017.blogspot.com ♥
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey beauty you have a really nice blog,love your style,taste and pictures .Visit my blog,and if you like it, follow me on gfc I will do the same =) Have a nice day =)
    http://www.obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny post ^^


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post i zdjecia :)

    zapraszam do mnie http://nkrwy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wczoraj i dzisiaj też zostałam w domu ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wpis :)

    ~ zapraszam na mojego bloga ~
    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetne spodnie masz od piżamy xD
    może też obejrzę chlpoca w pasiastej piżamie, dużo osób twierdzi że świetny :)




    my-world-by-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń