niedziela, 16 marca 2014

SELFIES

Hey! Dzisiaj rano oglądając DDTVN (Dzień dobry TVN) usłyszałam, że temperatura w Polsce uległa dużej zmianie. W mojej miejscowości jest najcieplej (ok. 10 stopni), ale i tak da się odczuć brak słońca. Liczę, że to tylko chwilowe. Oby. 

Na potrzeby dzisiejszego postu odkopałam kilka starych "Selfies" czyli takich zdjęć z ręki. Jeszcze ostatnio posiadałam telefon z kamerką z przodu, więc każdy dzień zaczynałam od uroczej fotografii. Tak.. Mimo, iż tego telefonu już nie mam, to pozostał mi tablet, który również posiada kamerkę z przodu. Bardzo rzadko publikuję takie zdjęcia z ręki, ze względu na ich mało profesjonalny wygląd. Ale dzisiaj postanowiłam pokazać Wam moje 8 "Selfies", stworzone w przeciągu roku. 


Moim zdaniem nie ma osoby, która chociaż raz nie zrobiłaby sobie takiego zdjęcia. Najczęściej znajdują się one w najgłębszym, zakodowanym folderze w naszym telefonie. U mnie również w ten sposób to wygląda, ale dzisiaj zdjęcia ujrzały światło dzienne.


A Wy? Jak często robicie sobie "Selfies"? Codziennie? Co dwa dni? Piszcie! :)

DUO

4 komentarze:

  1. Rzadko robię selfies :)
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te tak zwane samojebki robię sobie codziennie, ale nigdy się z nimi nie chowam, nie ukrywam jakoś swojego albumu w telefonie, a co mi tam, niech je widzą! :-)
    Fajne fotki, jak coś to zapraszam do siebie :

    maya--maaya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Często robię sobie takie zdjęcia w sumie nie wiem z czego to wynika..
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo czesto. Niewiem dlaczego.. Taki wirus hehehe

    zanetasthoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń