wtorek, 18 marca 2014

Ulepszenie wieczorow ♡


Hey! Dzisiejszy dzień był dla mnie dość męczący. W szkole zadają mi bardzo dużo zadań domowych, więc czas wolny poświęcam na ich odrabianie. Wszystko powinno się unormować w najbliższym czasie.
 
Wczoraj wieczorem otrzymałam od mojej przyjaciółki Klaudii (Rudolfa) zaproszenie na jej małe przyjęcie imieninowe. Dzisiaj wybrałam się po prezent, ale na wszelki wypadek jeśli to czytasz nie zdradzę czym on jest :) 

Tematem dzisiejszego wpisu jest mój niedzielny mini-zakup. Mam tu na myśli pastylki musujące, bądź jak kto woli tabletki musujące do kąpieli oraz sól do kąpieli. Pastylki znalazłam na dziale dla dzieci w Tesco. Nie było możliwości zakupu całej paczki, jedynie na sztuki. Jako, że nigdy ich nie próbowałam kupiłam ich tylko 3. Wydałam na nie 6 zł, ponieważ jedna kosztuje równo 2 zł. Natomiast sól wzięłam przypadkowo nie zastanawiając się.



Oba produkty zostały przetestowane i jestem z nich bardzo zadowolona. Pastylki nadają wodzie kolor i piękny zapach. Każda inny, w zależności jaki zapach wybierzecie. Ich plusem jest też dość długie rozpuszczanie się co jest przyjemne (ok. 20/30 sekund). Natomiast sól działa tak jak powinna czyli również nadaje kolor i zapach.

DUO

2 komentarze:

  1. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy tych produktów nie widziałam w sklepach :c
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń