środa, 2 kwietnia 2014

Birthday girl!


(Bluzka - Next)

Hey! W końcu znalazłam trochę czasu, aby tu napisać. Wczorajszy dzień był dla mnie ważny. Czemu? Napisałam wreszcie sprawdzian szóstoklasisty, czyli coś co nękało mnie we śnie przez wiele tygodni oraz wczoraj obchodziłam 13-naste urodziny! Nie jestem przesądną osobą, więc liczba "13" nie robi na mnie wrażenia. Może to będzie najszczęśliwszy rok w moim życiu? Zobaczymy.

W sobotę robię urodzinowe spotkanie z koleżankami. Pójdziemy do kawiarni a potem do mnie i obejrzymy jakiś film. Wszystko może ulec zmianie wraz z pogodą. Miejmy nadzieję, że jednak wszystko odbędzie się tak jak to planuję.

Zdjęcia są z dnia wczorajszego. 


DUO

2 komentarze:

  1. Pyszności *_* Wszystkiego naj <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat! <3 Mmm, tofffiee, pycha <3
    http://itssandrasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń