środa, 16 kwietnia 2014

Chorujemy


(Bluzka - Rynek, Zielona "Kurtka" - ?)

Hey! Dzisiejszy dzień przesiedziałam w domu. Chora. W sumie to nie chodzę do szkoły już od poniedziałku ze względu na zapalenie gardła, ale jest lepiej. Właściwie to jestem już blisko bycia zdrową. Daje mi to możliwość pełnego udziału w przygotowaniach do świąt. W tym roku spędzam je wraz z rodziną u babci. Bo to chyba najlepsza opcja :) 


A o to czym zajmowałam się podczas mojego odpoczynku w domu. Laptop, książka (przeczytana już ok. 3 razy) i rozpoczęcie prowadzenia smash-book'a, o którym opowiem Wam bliżej w planowanym poście na jego temat.


A czym Wy zajmujecie się podczas choroby? :)

DUO




7 komentarzy:

  1. Zdrowiej kochana <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z kilkoma informacjami odnośnie współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też się kiepsko czuję ;c
    www.blog017.blogspot.com ☻

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej kochana <3

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na posta o smash booku :)
    kurde u Ciebie super przygotowania a u mnie w całym domu od wczoraj jedzie bigosem

    pozdrawiam :*
    http://milorz-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrowiej! :3 Ja zazwyczaj siedzę cały czas na komputerze xd

    Pozdrawiam <3
    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń