czwartek, 10 kwietnia 2014

Music lovers ♡


(Ogrodniczki - ?)

Hey! Ostatnio miałam mało czasu na bloga, ale teraz już jest lepiej. Sądzę, że posty będą pojawiać się regularnie.  

Dzisiejszym mini-tematem jest muzyka, a raczej ambicje związane z jej graniem. Wiem z doświadczenia jakie przyniosła mi gitara, że łatwiej kupić niż wytrwać w nauce. Za nim zakupimy sprzęt najlepiej poogladać kilka poradników gry na nim, aby stwierdzić czy nam to odpowiada. Ja zrobiłam zupełnie na odwrót i teraz trochę żałuję. 

Coś do posłuchania - Na chwilę


Mimo to ostatnio dostałam jakiejś wielkiej chęci do nauki gry na gitarze. W tym celu kupiłam książkę "Gitara krok po kroku" autorstwa Nick'a Freeth'a. Gdzie ją dostać? Ja swoją zakupiłam na kiermaszu książek w biedronce za 9,99 zł. 


Jest w niej opisane na co zwracać uwagę podczas zakupu, jak dobierać akcesoria i przede wszystkim w jaki sposób zacząć wydawać czyste dźwięki oraz wiele, wiele innych przydatnych dla początkujących gitarzystów informacji i rad.

A Wy macie jakieś instrumenty, o których istnieniu czasami zapominacie? 

DUO

18 komentarzy:

  1. Ja nie mam żadnego instrumentu,ale chciałabym się nauczyć grać na gitarze :)

    Pictrue-ofme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mam żadnego instrumento. Chciałam kiedyś grać na gitarze albo skrzypcach ale nie grałam więc nooom nie tęsknię za czymś czego nie miałam. Ciekawy blog. ;3
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też kiedyś chciałam grać na gitarze ale potem mi przeszło i wkońcu sie nie nauczyłam
    zapraszam do nas
    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja gitara, którą nazwałam Czekolada właśnie sobie siedzi w futerale i prosi, aby na niej zagrać. uwu
    Pozdrawiam!
    http://lady-aria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam gitarę ale jeszcze nie umiem na niej grać :D No przepraszam umiem ale tylko jedną piosenkę ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też uczę się grać na gitarze! często nie mam ochoty ćwiczyć, ale wiadomo żeby dojść do sukcesu ( do którego dążę) trzeba grać i ćwiczyć, dlatego staram się! świetne ogrodniczki ;o

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie umiem grać na żadnym instrumencie :-) , nie mam takich zdolności :-) , fajny post :-) pozdrawiam

    może obserwacja?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. czyżby chwyt G :*
    może o nich nie zapominam, ale gram na pianinie i gitarze. powoli mogę założyć zespół, hahaha!
    coś tam już umiesz grać, wiem, że poradzisz sobie :)

    pozdrowionka
    https://milorz-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja kiedyś próbowałam nauczyć się grać na gitarze,ale się poddałam :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie ciężko jest zmobilizować się do nauki gry na gitarze. Często mamy tzw. "słomiany zapał". Żeby opanować gitarę, trzeba codziennie sobie trochę pograć ;] Zaczęłam uczyć się grać, gdy miałam 11 lat. Trochę czasu minęło ;]
    Życzę powodzenia, pozdrawiam
    melodycalling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham muzykę!
    Zapraszam do mnie k4r0linv@blogspot.com jeśli sie spodoba zaobserwuj :)
    pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam żadnych instrumentów, chyba że liczy się flet? :)
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś grąłam na gitarze, ale zrezygnowałam z tego ;) Życzę powodzenia w graniu ;D
    Obserwuję, bo świetny blog, miło by było jakbyś się odwdzięczyła :*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, jeśli poklikasz w czerwone linki w poście, masz szansę na wygraną 4 bransoletek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej ;] Nominowałam cię do Liebster Award na moim blogu melodycalling.blogspot.com
    pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog, ciekawie piszesz :)
    Zapraszam do mnie :) http://ddiamondd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja trochę gram na keyboardzie i flecie, ale tylko kilka utworów :) Mój brat jest bardzo uzdolniony muzycznie i potrafi zagrać na każdym instrumencie, chociaż najbardziej lubi perkusję i gitarę ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna notka :) obserwacja za obserwacje? n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń