poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Prezenty!

(bluzka - Disney)
Hey! Dzisiejszy post poświęcony jest upominkom, które dostałam na swoje 13 urodziny. Jestem szczęśliwa, że mam tak wspaniałe przyjaciółki, które obdarzają mnie prezentami. Jako, iż urodziny miałam 1 kwietnia, to wyprawiałam je w sobotę. Zabrałam koleżanki do kawiarni i na pizzę. Niesamowicie mi się podobało. Na zdjęciach nie pokazywałam słodyczy, ponieważ większość zniknęła w zaskakującym tempie.



Pierwszy prezent przyszedł do mnie od mojej "internetowej" przyjaciółki Leny --> Milorz
Znamy się tak długo, że słowo internetowa nie ma znaczenia. Po prostu od przyjaciółki. 
Otrzymałam żel pod prysznic, który ma świetny zapach, masło do ciała oraz świetne masełko do ust. Kocham dostawać paczki od Ciebie, ponieważ wszystko jest zawsze przemyślane i idealne. To w Tobie kocham! Dziękuję!


Powyżej widać prezent od Karoliny, która podeszła mnie i zakupiła dokładnie to co chciałam. Będąc w sklepie powiedziałam jej, że podoba mi się pewien kubek. I co? Otrzymałam go w prezencie. Jestem mega szczęśliwa, ale jest jeden minus. Siostra też się w nim zakochała i ma zamiar mi go zabrać. Nie martw się. Nie dam się tak podejść. Do tego dostałam jeszcze świetne długopisy/pióra. Nie miałam okazji przekonać się co to dokładnie jest. Dziękuję!


Oto portfel, który otrzymałam od Kuli. Jest pojemy i ma bardzo dużo kieszonek co umożliwi mi utrzymanie porządku. Dziękuję! 


Ostatni prezent otrzymałam od Julii. Jest to lakier z firmy Rimmel oraz dwie bransoletki ze sklepu Glitter. Uwielbiam bransoletki, więc trafiłaś w mój gust :) Dziękuję!

DUO

2 komentarze:

  1. Super prezenty, zakochałam się w tym kubku *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń