sobota, 12 kwietnia 2014

TOP 10 filmów!


(Bluzka - New look)

Hey! Sobota, sobota.. A co w związku z tym? Odpoczywanie, odpoczywanie. Bynajmniej tak to wygląda w moim wykonaniu. Najczęściej jest to oglądanie filmów - Tylko co wybrać? Znam ten ból kiedy ma się wielką ochotę na obejrzenie czegoś, ale problemem jest znalezienie ciekawej produkcji. Dzisiaj chcę Wam przedstawić moje TOP 10 filmów. Kolejność nie ma większego znaczenia, więc się nią nie kierujcie.




1. The Perks Of Being a Wallflower - KLIK do szczegółowych informacji.
Coś ode mnie - Chyba najlepszy film na świecie. Nie oglądałeś? Przerwij czytanie i włącz odtwarzacz. Nie do opisania. Do świetnej fabuły dochodzi niesamowita gra aktorska Logana Lerman'a i Emmy Watson. Istny ideał. 






2. Greta - KLIK do szczegółowych informacji. 
Coś ode mnie - Bardzo się zdziwiłam gdy zobaczyłam ile procent ludzi poleca ten film np. na zalukaj.tv . Mimo, że brakuje mi w nim takiego mocnego zakończenia to i tak kocham go całym sercem. 





3. Listy do Julii - KLIK do szczegółowych informacji.
Coś ode mnie - Dla mojej siostry film ten powiewa nudą, ale ja nie rozumiem jej rozumowania. Uwielbiam go za lekką fabułę oraz miejsce - Włochy. Historia niczym z bajki, ale kto takich nie lubi?









4. LOL - KLIK do szczegółowych informacji.
Coś ode mnie - Chyba każda osoba w wieku nastoletnim słyszała o tym filmie. Sądzę, że większość z moich czytelników również ma go za sobą. Nie zrażajcie się Miley Cyrus, zagrała tutaj świetnie. Nastolatka + kłopoty = Ciekawy film








5. Ostatnia Piosenka  - KLIK do szczegółowych informacji.
Coś ode mnie - Skoro jesteśmy już przy Miley Cyrus to ciężko nie wspomnieć o filmie "Ostatnia Piosenka". Przy niewielu produkcjach zdarza mi się płakać, ale tutaj samo tak wyszło. Tutaj również nie warto zrażać się Miley Cyrus, bo tak samo świetnie odegrała swoją rolę.








6. I że Cię nie opuszczę - KLIK do szczegółowych informacji.
Coś ode mnie - Ja osobiście nie lubię filmów o miłości osób powyżej 20 roku życia, ale tutaj było inaczej. Bohaterowie są w sobie zakochani jak nastolatkowie. Zupełnie nie odczuwać wieku, chociaż nie jest on tak wysoki. Wspaniała historia o prawdziwej miłości.






7. Wciąż ją kocham - KLIK do szczegółowych informacji.
Coś ode mnie - Znowu to samo. Niesamowity film.. Zaczynam myśleć, że filmy tego typu mają swój urok dzięki Channing'owi Tatum'owi.






8. Stuck in Love - KLIK do szczegółowych informacji.
Coś ode mnie - IDEALNIE! Ta historia jest wręcz niesamowita. Żałuję, że tak długo zajęło mi znalezienie tego filmu. Po raz kolejny Logan Lerman mnie nie zawiódł.






9. 50 pierwszych randek - KLIK do szczegółowych informacji.
Coś ode mnie - Pierwszy film o takim rodzaju fabuły, ale przez to jest jeszcze bardziej interesujący. Z każdą minutą zadajemy sobie pytanie - Czy oni w końcu będą razem?







10. Keith - KLIK do szczegółowych informacji.
Coś ode mnie - Nigdy nie potrafię oglądać tego typu filmów, bo łzy same lecą mi do oczu. Nie wiedząc jak się skończy ta historia, ryczałam jak bóbr na samym końcu. Dziwne, bo wcześniej napisałam, że niewiele płacze przy filmach. No, ale z taką fabułą jest zdecydowanie inaczej.




DUO

12 komentarzy:

  1. uwielbiam lol i the last song!
    Zapraszam na nowy post – liczę tam tylko na twój komentarz. Myślę, że Ci się spodoba, bardzo mi na tym zależy :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmy z numer 4,5,6,7 oglądałam. Ostatnia piosenka i LOL są najlepsze ;D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, jeśli poklikasz w czerwone linki w poście, masz szansę na wygraną 4 bransoletek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie oglądałam fimu Ostatnia Piosenka, ale czytałam książkę. Zajebista! ;3

    niebieskie-mysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam kilka z nich. Ja tam uwielbiam 3 metry nad niebem <3

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam LOL i ostatnia piosenka! <3

    Także obserwuję ;)
    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja "Charliego" obejrzałam dla niesamowitego Ezry Millera, no całkiem niezły film ;]
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy post :) na pewno będę zaglądać na bloga jest bardzo ciekawy. Super zdjęcia - Pozdrawiam MIKI:*

    U nas nowy post o ćwiczeniach - zajrzysz i skomentujesz?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam "Ostatnią piosenkę". ^^ Ścieżka dźwiękowa jest fantastyczna. ;)
    Obserwuję i pozdrawiam,
    http://imagineandhappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze. Oglądałam stąd tylko Charliego :-) Ale o nim już pisałyśmy.
    Najprędzej z tych które wymieniłaś obejrzę Stuck in love i I że cie nie opuszczę- są na mojej liście ,,oczekujących'' filmów :)

    http://milorz-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele z tych filmów kojarzę i większość oglądałam.
    Uważam, że Charlie jest dość specyficznym filmem, i za to go kocham, bo jest po prostu wspaniały.
    Miley nie jest osobą, którą jakoś specjalnie lubię, ale w lolu i w ostatniej piosence zagrała świetnie.
    Filmy z Channingiem i Amandą Seyfried zawsze są super, więc Listy do Julii oraz Wciąż ją kocham też z chęcią oglądam.
    Z pozostałych z chęcią zobaczyłabym stuck in love, ale nie wiem o czym jest.
    I myślę, że jedynym minusem tego postu jest właśnie to, że nie napisałaś (chociaż w jednym zdaniu) o czym są te filmy. Bo gdybym większości z nich nie oglądała, nie skusiłabym się na obejrzenie żadnego z nich, po przeczytaniu twojego postu - wszędzie jest prawie to samo " o ten film jest świetny" "tu znowu to samo" itp.
    Ale post spoko, mogłabyś zrobić taki z serialami lub apkami na telefon itp, byłoby fajnie ;)

    alice-in-wonderlaand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z tego powodu podałam link do filmwebu, gdzie jest opis danego filmu oraz inne przydatne informacje. Następnym razem wezmę sobie Twoją radę do serca i wkleję opis, jeśli kiedykolwiek będę jeszcze robiła takie posty. Dziękuję za opinię :)

      Usuń
  11. Większość naszych ulubionych filmów. Nie pominęłaś 'ostatniej piosenki' przy której płakałyśmy. Świetny blog :) Z pewnością będziemy zaglądać tu częściej! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń