niedziela, 9 listopada 2014

Powrót i Instagram MIX

Hey. Po 6 miesiącach postanowiłam wrócić na bloga. W tym czasie próbowałam zająć się kręceniem filmów na YouTube, ale wymagało to ode mnie zbyt dużej ilości czasu. Jestem osobą, która musi mieć jakieś zajęcie, więc powrót na bloga wydał mi się dobrym pomysłem. 

Dzisiaj mam dla Was Instagram MIX. Wcześniej miałam na instagramie zdecydowanie więcej zdjęć, ale co jakiś czas zmieniałam wystrój ig i tak zostałam z czarno-białą klasyką :)


  

    1. Moja mała biblioteka.             2. Za wcześnie wstałam! :(            3. Niedziela z Karoliną!


    4. Perfekcyjna kreska!                          5. Kolekcja                            6. Chcemy przytyć!



           7. Szkolny look.                               8. Zimnooo.                                 9. Bye Wakacje!


    10. Takie kapciuchy!             11. Halloween na mój sposób. :)

Hey!



24 komentarze:

  1. Powrót do bloga to świetny pomyysł,czekamy na nowe posty :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nogi i hoho spora kolekcja convers'ów :D oby tak dalej!

    natalia-cieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że wróciłaś. Świetne zdjęcia.

    Mam do Ciebie prośbę, nie wiem ile takich dostajesz, ale bardzo mi zależy na tym i chciałabym zapytać czy mogłabyś poklikać u mnie w linki od Sheinside?

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com/2014/11/sheinside-wishlist.html#comment-form

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie mix'y. Świetne zdjęcia!


    Jeśli znajdziesz chwilkę to zapraszam Cię do mnie
    ♡BLOG-kilk♡
    Pozdrawiam - Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie , że wróciłaś : ) . Fajne zdjęcia ! Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku !
    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie że wracasz :D
    cudowne zdjęcia!
    powodzenia z kanałem ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zdecydowanie bardziej postawiłabym na kolory. Przecież to dzięki nim nasz świat jest taki cudowny! Hah
    www.nikodemcio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdęcia!. Ja bardziej stawiam kolory. -
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  9. No u mnie na IG to jest tak, że stare foty zawsze mi się przestaja podobać i je usuwam. I tak to niestety wychodzi, że zwykle nie jest u mnie wiecej niz 15-20 zdjec :D
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdj, mimo ze ja lubie kolory to naprawde mi sie podoba :)
    www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/11/my-must-have-comsetics-for-fall.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post:) I Ciekawy na dodatek, pomysłowość liczy się najbardziej:D
    pozdrawiam
    http://my-life-my-dreams-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne zdjecia! :) Masz piekne nogi! :( ♥

    ZAPRASZAM NA KONKURS. DO WYGRANIA POST PROMOCYJNY na moim blogu! :)))
    http://ania-ania3.blogspot.com/2014/11/gjgksjg.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Hm.. no ja tez musiałabym zrobić w końcu Instagram Mix :D
    Masz bardzo interesującego bloga, wiesz? Ciekawie piszesz, nic się nie powtarza, wszystko jest czytelne i takie, jakie powinno być ^^ Co powiesz na wzajemną obserwację? Daj znać^^
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  15. super mix!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny post. Lubię oglądać instagramowe mix'y :)

    Zapraszam do mnie-->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. cudownie! bardzo podoba mi się na twoim blogu, jest estetycznie i są dobre zdjęcia :) Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń