czwartek, 22 stycznia 2015

Black is my color

Hey! Okropnie się cieszę, że wreszcie mogę spokojnie usiąść i napisać post. Ten tydzień wycisnął ze mnie wszelką energie. Ciągłe sprawdziany doprowadzały mnie do szału. Do poniedziałku nauczyciele wystawiają oceny semestralne. Jestem w miarę zadowolona z mojej średniej ocen. Wiem, że dałam z siebie wszystko. Wiadomo, że zawsze jest wyjście jakim jest uczenie się cały czas, ale ja po prostu nie jestem w stanie tak funkcjonować. 


"Black is my color" - Widziałam kilka obrazków z tym krótkim zdaniem i postanowiłam głębiej się nad tym zastanowić.. Czym dla mnie jest kolor czarny. Z czym mi się kojarzy? Zdecydowanie z prostotą i klasyką. Nie lubię zbyt skomplikowanych strojów. Moja szafa składa się z różnorodnych ubrań, kolorowych oraz tych w odcieniach szarości. Natomiast jeśli zastanowię się bardziej, to zdecydowanie lepiej czuję się w klasycznych odcieniach. 

A jak to jest u Was? Czy czarny to również Wasz kolor? :)


 Dołączam Wam jeszcze zdjęcia, które zdążyłam zrobić po powrocie ze szkoły. 


(Legginsy - Stradivarius, Bluzka - ?)

Hey!

39 komentarzy:

  1. Wooooow! I love your blog. I hope you will like mine

    http://instagram.com/ladyfur?ref=badge

    http://www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny blog! Będę na pewno zaglądać tu jak najczęściej :)

    Mój blog ->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Też już powoli dostaje szału od natłoku sprawdzianów i tego wszystkiego. Jeśli chodzi o kolor czarny uważam, że jest neutralny. Pasuje do wszystkiego i właściwie połowa rzeczy w mojej szafie jest czarna :D.


    juully-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubię markę eveline, nie stresuj się egzaminami :) wszystko pójdzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez uwielbiam czarny , szczególnie na paznokciach i lubię czarne koty :) Ja mam zamiar w następnym semestrze dać z siebie jeszcze więcej.

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2015/01/parents-is-my-heros.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarny zdecydowanie jest moim kolorem. Według mnie ma w sobie to coś, to więcej niż kolor. :)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Black is definitely my colour too. Właśnie mam taki lakier na paznokciach! :)
    Ja na szczescie mam ferie, ale kiedy inni beda odpoczywac to ja bede zasuwac do szkoly :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarny to klasyka sama w sobie :).

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam czarny kolor, mogłabym cały czas ubierać się cała w tym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie lubie czarny jako kolor do ubierania się jednak uważam,że jest kilka ładniejszych kolorów ;D
    olciak-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie czarny aczkolwiek jasne kolory biorą górę u mnie:D
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny blog :)
    zapraszamy do nas
    http://roxanneagnes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam czarny *.*
    http://jestemfolta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też bardzo lubię czarny, ale inne kolory także :-)

    pastelovoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham czarny :)

    Roxanne-13 letnia dziewczyna mieszkająca w małej miejscowości, wegetarianka.Ostatnio w jej życiu zaszło wiele zmian, spotkało ją wiele nieszczęśliwych wydarzeń.Ma problemy z samookaleczaniem, w międzyczasie towarzyszyły jej również myśli samoczójcze.Spędziła w szpitalu kilka miesięcy z powody zaburzeń zachowania oraz anoreksji.Teraz jej waga jest w normie, już nic nie zagraża jej życiu.W blogu szuka wsparcia i zrozumienia.Po mimo wielu chwil zwątpienia ona nadal chce być silna i spełniać swoje marzenia, chce wytrwale dążyć do celu i pokazać ludziom, że nigdy nie jest za późno aby zmienić swoje życie.Jej pasją jest fotografia oraz sztuka, w nich widzi piękno.Chce przedstawić jakąś część swojego pokręconego świata ludziom.Czasem też zastanawia się jak to jest możliwe że ma dopiero 13 lat.Jest osobą totalnie odizolowaną od świata.Woli samotność.Nienawidzi ludzi, a jednocześnie ich kocha.Gdyby mogła całymi dniami leżałaby w łóżku nic nie robiąc.Co nie świadczy o tym, że nie jest osobą ambitną.Ma wiele planów do których dąży wytrwale i z wiarą, że już niedługo jej marzenia mogą się spełnić.
    Więc to właśnie jest mój pokręcony świat.Co będzie dalej?Czy znów wszystko przewróci się do góry nogami, czy też będzie szło po mojej myśli?Dowiesz się tego czytając kolejne notki!
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post i śliczne zdjęcia! Może wspólna obserwacja? Bardzo mi się przyda, ponieważ chcę spełnić marzenie :)

    http://agi-aggi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Również lubuję się w odcieniu czerni, jednak jego zestawienia nie tylko kojarzą mi się z prostotą, pasuje do tak wielu ciekawych barw.

    luvkarolajn.blogspot.com (obserwuję)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aww , genialne są te zdjęcia! :3 oddają klimat tego posta! :))
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię czarny, ale to chyba nie "mój" kolor :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też lubię czarny m.in za to, że jest taki klasyczny, zawsze pasuje na każdą okazję :)

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. ja staram się teraz jeśli mowa o garderobie to kupować więcej kolorów :P
    Ja miałam średnią 4, 5 więc nie najgorzej :)
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. super blog:)

    Może wpadniesz do mnie?
    wh4tnext.blogspot.com
    (jeżeli zaobserwujesz mój blog i poinformujesz mnie o tym pod jakimś postem, podaj mi swój, a również go zaobserwuje)

    OdpowiedzUsuń
  23. "black is my happy colour" . Czarny kolor jest najlepszy...wyszczupla haha :D



    Co powiesz na wspólną obserwacje? :>

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne zdjęcia, pomyslowy post
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Czarny jest klasycznym kolorem , lubię ubrania w tym odcieniu : ) . Pozdrawiam , śliczne zdjęcia !
    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię czarny kolor :)
    Pasuje do każdego innego.

    justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja uwielbiam czarne bluzy i rurki :)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też kocham czarne ubrania :) czuję się w nim zdecydowanie lepiej niż w kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. O tak, czarny szary i bialy to moja top3. Są to kolory, ktore pasują do wszystkiego i nie rażą w oczy.

    bruise-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ja lubię też łączyć kolor czarny z innymi :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cześć masz bardzo ładny blog. Zapraszam do mnie do zaopserwowania ;)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ty za pewne zaczynasz zaraz ferie a moje się już kończą :((( Szczerze gdybyś miała się uczyć cały czas to pewnie byś sfiksowała, więc lepiej uczyć się regularnie nie za dużo niż ślęczeć nad książkami całe dnie :/
    Mi się wydaję, że mogłabym spokojnie powiedzieć, że czarny to mój kolor. Lubię ten kolor, w nim czuję się dobrze. Większość moich ubrań jest w ciemnych odcieniach, a tata mojej przyjaciółki mówi mi, że zawsze jak jestem ubrana to mam na sobie coś czarnego...i to jest racja, chociaz nie specjalnie się tak stroiłam xdd No ale oprócz czarnego też lubię niebieski...żeby nie wyszło, że jakaś jestem emo albo ponura xd hahaha
    Serdecznie zapraszam do siebie :)
    walczikochaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeśli chcesz schudnąć, a nie masz motywacji to zapraszam do mnie! ;)
    http://motywatorniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń