niedziela, 11 stycznia 2015

WOŚP

Hey! Dzisiejszy dzień był dość zabiegany mimo, że jest niedziela. Rano pojechałam wraz z rodzicami do babci i tam moja mama zrobiła mi zdjęcia. Bardzo wiało i temperatura wynosiła 0 stopni celsjusza, ale udało nam się chwilę wytrzymać i zrobić kilka przyzwoitych ujęć.


(Kurtka -H&M, Sweterek - Bik Bok, Legginsy - ?, Buty - C&A)

Wracając do domu pojechałam z rodzicami na zakupy, uzupełnić najprostsze braki czyli szampon, płyn micelarny oraz farbę, bo obiecałam mojej siostrze, że zafarbuję jej włosy. Oczywiście nie obyło się bez wsparcia WOŚP'u przez wrzucenie do puszki kilku pieniążków. Od kiedy pamiętam, zawsze noszę przypięte do kurtki serduszko i z uśmiechem obserwuję inne osoby, które zachowały się w taki sam sposób, jak ja.


Uwielbiam wszelkiego rodzaje akcje charytatywne, pokazują one, że niektórzy ludzie mają jeszcze serce i potrafią wesprzeć osoby, które są w gorszej sytuacji. Chciałabym w przyszłości pomagać w takich akcjach jako wolontariusz. Myślałam o pomocy zwierzętom w pobliskim schronisku, ale z tego co wiem to trzeba mieć ukończone 16 lat, więc muszę jeszcze trochę poczekać.


A Wy wrzuciliście coś do puszczeczki WOŚP'u?

12 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia. O ile pamiętam, jak mieszkałam w Polsce, zawsze starałam się wrzucić coś do puszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze staram się pomagać nie tylko tego dnia ale cały rok !!

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że zawsze staram się pomagać w tej akcji i tak samo jak ty, chodzę szczęśliwa, bo wiem, że pomogłam jakiejś osóbce.

    bizzlelu - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam KONKURS!!! Do środy

    http://malicjafashion.blogspot.com/2015/01/wazna-akcja-mozecieb-pomoc-i-wygrac.html?showComment=1421102375716&m=1#c9209521697541934738

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że napisałaś bardzo ciekawy post. Będę tu częściej zaglądać!
    Pozdrawiam ♥
    U mnie, za kliknięcie w rzeczy z choies (TUTAJ) zaobserwuję Twój blog oraz zareklamuję go w następnej notce!
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :3

    http://wikikkblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nic nie wrzucilam :( gdyż u mnie na wsi nie zbierali a do miasta akurat nie jechalam :( ale coś tam moja mama wrzuciła :P to piekne, ze ludzie w tych czasach nadal umieją pomagać innym :D

    poprostunati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne, że wspomogłam orkiestrę :)
    Dzięki za komentarz na moim blogu :)

    Zapraszam
    Cisza przed Burzą

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też zawsze wrzucam do puszki WOŚPu :D

    // La Decadence //

    OdpowiedzUsuń