środa, 7 stycznia 2015

Yummy Tortilla - Przepis!

Hey! Dzisiaj przychodzę do Was z nieco innym postem. Chciałabym przedstawić Wam w nim przepis na pyszną tortillę. Ciekawi?

Składniki:

- Tortilla Wraps (Ciasto do tortilli)
- Sos czosnkowy
- 2 plastry sera żółtego
- 3-4 plastry pomidora
- 4-5 plastrów ogórka

Przygotowanie:

1. Weź ciasto na tortillę i połóż na nim ser. Następnie wszystko włóż do mikrofalówki na ok. 50 sekund, aż ser zacznie się topić.


2. Ułóż na ciepłym serze warzywa i wszystko polej sosem czosnkowym


3. Gotowy posiłek zawiń w sposób pokazany na obrazku.


Co do powrotu do szkoły po trwającej prawie 3 tygodnie przerwie świątecznej mogę powiedzieć tylko, że miałam wielki problem ze wstaniem rano. Czułam, że tak będzie. W końcu prawie miesiąc spałam sobie do 10:00 prawie każdego dnia. Tak jak pisałam we wcześniejszym poście mam dużo nauki, więc jedyne co robiłam dzisiaj po szkole to nauka i jeszcze raz nauka, do której muszę teraz wracać.

Napiszcie czy wypróbujecie mój przepis. :)

Hey!

17 komentarzy:

  1. To Wszystko Twoja wina! Narobiłaś mi smaka
    Tak to wszystko pysznie wygląda :D
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na małą przekąskę ! Na pewno jest zdrowa :)
    Z miłą chęcią zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm ale mi ochote zrobilas.
    Poklikasz w linki Sheinside TUTAJ! ? Będę wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy i dość prosty przepis. Może spróbuję niedługo ją zrobić, bo naprawdę świetnie wygląda :)
    Narobiłaś mi smaka :)
    http://by-diallerr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda niezwykle apetycznie! Chętnie wykorzystam ten pomysł :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tortillę xd
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/2015/01/choies.html#comment-form Poklikasz?

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tortillę <3 ja jeszcze dodaję zawsze kurczaka :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio dodawałam jeszcze paluszki rybne i było naprawdę niesamowite, tu zrobiłam bardziej "okrojoną wersję". Czasami wychodzi, że wsadzam do tortilli bardzo przypadkowe warzywa haha :D

      Usuń
  8. Zapraszam do KONKURSU oczywiście obserwuje ! :D

    http://malicjafashion.blogspot.com/2015/01/wazna-akcja-mozecie-pomoc-i-wygrac.html

    OdpowiedzUsuń
  9. aż chce się zjeść! :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że napisałaś bardzo ciekawy post. Będę tu częściej zaglądać!
    Pozdrawiam ♥
    U mnie, za kliknięcie w rzeczy z choies (z najnowszego posta) zaobserwuję Twój blog oraz zareklamuję go w następnej notce!
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. wykorzystam,ale będę musiała pomidory zastąpić innymi warzywami,ponieważ nie jadam pomidorów :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz to możesz dodać paprykę :)

      Usuń
  12. Fajny blog :) obserwujemy?
    foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm ciekawy przepis! gdzie kupiłaś ciasto na tortillę? :)
    na pewno wypróbuję :)
    http://turkusowe-oczy.blogspot.com
    zapraszam do mnie, nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda pysznie :3 Ha ale chyba nie spróbuje bo jestem na diecie xD

    poprostunati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/01/i-feel-older.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń