poniedziałek, 23 lutego 2015

#Photos

Hey! Na wstępie chciałam Wam bardzo podziękować za każde odwiedzenie mojego bloga, komentarz, obserwacje. To wszystko dużo dla mnie znaczy oraz niesamowicie motywuje do działania. Dziękuję :)

Od kilku dni mam wrażenie, że moje ferie zwolniły. Po ujemnych temperaturach prawie nie ma już śladu, a w dzień potrafi być nawet 8 stopni. Minął już tydzień ferii i został mi jeszcze tydzień. Cieszę się, że nie zleciały mi w mrugnieniu oka, tylko pozwalają mi się nimi cieszyć. 


(Bluzka - ?, Legginsy - Top Shop, Buty - Pepco)

Dzisiaj obudziłam się ok. godziny 7:30. Następnie wykonałam jedną stronę z "To nie książka" i poszłam się ubrać. Musiałam wyjść z psem, więc zrobiłam okrążenie wokół domu i przy okazji kupiłam sobie śniadanie. Oczywiście bardzo zdrowe (hot-dogi). Ostatnio kompletnie nie zwracam uwagi na to co jem, bo i tak moja waga stoi w miejscu.

Później umówiłam się z Eadlyn na zdjęcia. Na dworze nie było dzisiaj zimno, więc chodzenie bez kurtki nie było dla mnie takim traumatycznym przeżyciem. Teraz jestem w domu i zaraz biorę się za pisanie kolejnego rozdziału do mojej nowej książki na Wattpad --> KLIK. Tamtą usunęłam, bo nie miałam weny, aby ją kontynuować. 


Już niedługo pojawi się pierwszy post z serii "To nie książka"! :)

A Wy, robiliście dzisiaj coś ciekawego? Opowiedzcie mi swój dzień! 

Hey!

45 komentarzy:

  1. Ja już nie mam ferii :( Od rana dziś w szkole, a po 4 lekcjach do Domu Kultury na teatr "Mały Książę".

    http://traces-of-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w szkole i tyle :D Potem przez 3 godziny miałam jazdy no i niedawno wróciłam do domu. Zazdroszczę Ci pogody podczas ferii, ja miałam o wiele zimniejszą :)
    Zapraszam do mnie na Q&A! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ferie już się skończyły...życzę, żeby twoje się udały :).
    nataliafbl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam serię z To Nie Książką! Super :) U nas ( warmia) też jest bardzo ciepło, oby tak dalej

    http://me-behind-the-lens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie fajny post taki na luzie, masz śliczne włosy, fajne spodnie :) ja przez ferie obijałam się i duzo spałam ily
    www.thatsopola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie fajny post taki na luzie, masz śliczne włosy, fajne spodnie :) ja przez ferie obijałam się i duzo spałam ily
    www.thatsopola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę ferii. Ja to nie książka nie mam,ale posiadam zniszcz ten dziennik :) Ślicznie wyszłaś na zdjęciach!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog i śliczne zdjęcia :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/02/alone.html
    mogę liczyć na komentarz z twojej strony? Dopiero zaczynamy,Jeśli ci się podoba, zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podejrzewam, że moja waga wręcz przeciwnie- próbuje skakać w górę. Na szczęście nie pozwalam jej i staram się odżywiać zdrowo! Zero słodyczy i na razie mi z tym dobrze :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ale świetne legginsy, od dłuższego czasu takich szukam *__*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z filmikiem jak układam moją grzywkę :3

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tam przedłużyłam sobie ferie o jeszcze jeden tydzień.;)
    Zauważyłam, że jak wcześniej wstaniesz, tak np. koło 9 zamiast 12 masz więcej czasu na zrobienie rzeczy, i czas płynie wolniej ;) ale ta metoda zatrzymania ferii nie jest dla tych, którzy chcą spać po 14 godzin na dobę ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nadal cieszę się feriami. Ja od niedawna staram się ograniczać niezdrowe jedzenie. Jak zjem coś słodkiego to moja waga pozostaje niezmienna lecz odbija się to niestety na mojej cerze.

    http://julia-lifestyle-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cwiczysz cos na pupe ?

    OdpowiedzUsuń
  14. ja akurat ferie mam teraz i po śniegu już w ogóle nie ma śladu, ale może to i lepiej, bo wolę gdy jest ciepło ;] pozdrawiam!

    http://www.you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia! :*

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi właśnie ferie mijają bardzo szybko, chciałabym umieć je jakoś zatrzymać :D Świetne zdjęcia!
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Już nie mogę doczekać się pierwszego postu z To Nie Książką, na pewno będzie super :) Kilka dni temu kupiłam swoją i pierwsze zadania już za mną - świetna zabawa

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mogę się doczekać kolejnego postu :)

    cuane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam teraz ferie :)
    Widziałam,że odwiedzałaś mojego bloga ((komentarze ),za które dziękuję ;)) ,a teraz dodałam przycisk do obserwowania ,więc zapraszam ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tez mam ferie, a pogoda jest przynajmniej jak dla mnie wymarzona, zapraszam do siebie :) http://spelniajsny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje ferie już dawno się skończyły ;<
    Świetne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zdjęcia i stylizacja pokazana na nich:)

    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♡✿ Twins Life. blog prowadzony przez bliźniaczki ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  24. też mam teraz ferie :) bardzo ładna stylizacja i zdjęcia!
    co do opisu dania to od rana latałam po sklepach XD

    Pozdrawiam! :*
    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. mnie też ferie bardzo szybko mijają, od czasu d czasu hot-dog nie zaszkodzi, tym bardziej, że twoja waga stoi w miejscu ^^
    http://miooodziablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ja siedziałam nad książką "Gra o tron" ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  27. Tez mam teraz ferie i cieszę się ładną pogodą każdego dnia laniuchując w domu ;D
    http://wixafine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie ostatnio było 15 stopni :) Moje ferie również mijają pomału :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę Wam wszystkim ferii, ja miałam jako pierwsza i jest to strasznie nie fajne, czytać, że ktoś ma, hahha. Z drugiej strony jestem chora i nie chodzę do szkoły, moje dni wyglądają tak samo, leżę w łóżku i przeglądam różne blogi.

    Nasz blog - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiekny blog. Bardzo milo tutaj.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie + mini konkurs u mnie na blogu : http://yagodamelody.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę przyznać, że w tym roku zima szybko nas opuściła, co mnie bardzo cieszy :D Wreszcie można wypełznąć z grubych bluz i swetrów na rzecz mniej "byle było ciepło" stylizacji :)
    Dziś nadal jeszcze jestem w pracy, acz nie mam zbyt wiele chwilowo do roboty, więc szukam inspirujących blogów. Jestem asystentem projektanta w Sinsay i odwiedzanie blogów to część mojej pracy, więc chyba się nie obijam ;)
    U mnie: OOTD Black Worn Jeans

    OdpowiedzUsuń
  32. Faktycznie ostatnio jakoś tak ciepło :D aż chce się na dwór wychodzić xD przynajmniej ferii w domu nie przesiedzimy :3

    zapraszamy! http://www.kreatywne24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne zdjęcia :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    http://nami-namiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę ferii! :o
    Wow, podziwiam i życzę powodzenia w pisaniu książki!
    Świetne zdjęcia :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazdroszczę ferii ! Cudne zdjęcia *.*

    + Obserwuje
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja w czasie ferii wstaję dość wcześnie, ale przez treningi czas naprawdę szybko mi leci.
    Więc tak naprawdę całe ferie ćwiczę, a potem czytam zazwyczaj i zajmuję się blogiem.
    Również mam nie-książkę i czekam na Twoje wykonanie na blogu. :)
    Ładne zdjęcia!
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne zdjęcia i genialny plener. Ciekawy blog i chciałabym zauważyć, że jakość zamieszczanych obrazów jest profesjonalna, nie to co na niektórych blogspotach. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dzisiaj jeszcze nic nie zdarzylam zrobil

    Zapraszam do mnie
    http://crazy-sisters-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też w tym tygodniu kończę ferie, jednak jestem chora ;c
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. ja już skończyłam ferie 2 tygodnie temu:(
    zapraszam do mnie http://www.chrupeek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń