niedziela, 8 marca 2015

Last week!


Hey! Nie było mnie tu cały tydzień i jestem z tego powodu strasznie zła, ale niestety to niekoniecznie zależało ode mnie. Cały tydzień chodziłam jakaś osłabiona i śpiąca. Nawet nie zauważyłam, kiedy przyszedł weekend i mój budzik nie zadzwonił o 7:00, nakazując mi wstać.


W piątek kiedy wróciłam ze szkoły szybko wyszłam z psem, poszłam do sklepu i musiałam iść do Eadlyn (Klaudii), bo miałyśmy autobus na zajęcia. Lekcje z jazz'u skończyły się o 20:30, a w domu byłam o 21:00. Nie miałam nawet chwili, żeby zrobić zdjęcia, a kiedy wróciłam nastroiłam gitarę, obejrzałam końcówkę TzG (Tańca z gwiazdami) i poszłam spać. Byłam po prostu wykończona dniem bez przerwy na spokojny oddech. 

Sobota była już zdecydowanie luźniejszym dniem. Wreszcie się wyspałam, co dodało do mojego humoru przynajmniej +10. Później zjadłam i poszłam do Klaudii ćwiczyć kroki na zajęcia. Kiedy już uznałyśmy, że w miarę nam to wychodzi poszłyśmy do skate-park'u i obserwowałyśmy ludzi wywracających się na deskorolkach, rolkach i rowerach. Kiedy już trochę zmarzłyśmy wybrałyśmy się do domu Eadlyn i tam siedziałyśmy do 20:00, bo dopiero o tej godzinie moja mama mnie odebrała. Po powrocie pograłam trochę na gitarze i poszłam spać, czyli standard! 


Dzisiaj wreszcie mogłam dodać post. Wczoraj komputer odmawiał mi trochę posłuszeństwa, więc nawet jeśli chciałabym wieczorem dodać na szybko post z jakimiś starszymi zdjęciami, to nawet nie było o tym mowy. Na szczęście dzisiaj już jest z nim lepiej. Mam nadzieję, że będzie się trzymał, bo mój laptop ma już 5 lat, a kiepsko byłoby, gdyby nagle odechciało mu się ze mną pracować! 


A jak Wam zleciał ten tydzień? Robiliście coś ciekawego, czy jak ja raczej się uczyliście? Dajcie znać w komentarzach!

Hey!

37 komentarzy:

  1. Zleciał nam bardzo szybko ;) Miałyśmy okazję się spotkać i.. zresztą zapraszamy na bloga ♥
    http://zaraandclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszula :)
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna koszula, ja ten tydzień spędziłam na nauce :c
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh zazdroszczę ci, ja w sobotę niestety nie mogłam się wyspać, musiałam wstać już o 6 :c

    Zapraszam do manie, poklikasz w link Choies? Serdecznie dziękuję <3
    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/2015/03/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Okropnie być tak zabieganym, wiem jak to jest :(
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludzi wywracających się ... haha genialna robota :DD
    Mi jakoś ciężko ciągnie się tydzień ... :(

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak samo jak ty uczyłam się ;D Przez tydzień chorowałam i było bardzo dużo klasówek i kartkówek, więc w tym tygodniu musze je wszystkie nadrobić ;/

    Zapraszam do mnie. Klikniesz w baner choies? Proszę, to dla mnie bardzo ważne!
    Mój blog - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog:) Zapraszam do mnie:
    http://czasdlaksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post
    Would you like to follow each other ? I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie minął niesamowicie szybko z czego jestem zadowolona !
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie czas wolno mijał, całymi dniami leżałam w łóżku, bo się rozchorowałam :c agata-musielak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi miła bardzo szybko :D

    Pozdrawiam !
    http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi ten tydzień zleciał szybko.. aż za szybko. :( Uczelnia > dom i tak w kółko. Idzie wiosna, może przyniesie troche życia.
    Pozdrawiam! [ znakmniejszoscitrzy.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten tydzień minął mi bardzo szybko, a w dodatku niezbyt ciekawie, gdyż byłam chora:/ Świetny post:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny miałaś weekend :)
    pozdrawiam :D

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten tydzień był krótki , ale już w czwartek marzyło się o weekendzie ;)
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cały tydzień nudny dosyć :P
    http://viki-trailblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog, zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;)

    http://kosmetyczka-karoliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. mi tydzień mija tak szybko, że nawet nie zauważam i też nie mam czasu!
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz piękne imię *-*
    U mnie piątek był trochę luźniejszy :)

    poklikasz w linki z choies ? :D
    MÓJ BLOG -KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć bardzo fajny post, masz świetny wygląd bloga.
    Zapraszam do mnie
    modnalenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz ślicznego bloga :) Podoba mi się tu :)

    Obserwujemy? Zacznij i poinformuj o tym u mnie, a na pewno się odwdzięczę ;) http://immhfashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice blog honey! Love your style!

    I would be sooo happy if we will follow each other and stay in touch, honey! Follow4follow? :D
    xoxo Colli // tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi ten tydzień zleciał normalnie, nic ciekawego się nie wydarzyło :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj czas strasznie szybciutko leci. Czasami nawet nie zdaje sobie sprawy ze juz niedlugo beda wakacje :D
    Zapraszam do mojego swiata fotografii! Moglabys przy okazji poklikac w linki? :)
    Pozdrawiam! :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja weekend spędziłam na robieniu zdjęć na bloga i trochę na leniuchowaniu ^^
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    palosdela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Grasz na gitarze? Ale super! Też kiedyś chciałam :-)
    www.pamietnik-any.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też bardzo lubię grać na gitarze! :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja ciągle mam ospę, ale założyłam bloga więc sporo zrobiłam ☺
    http://mydailylifewera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. tydzień jak tydzień. niestety :( nauka, nauka...następny tydzień będzie fajny, jadę do znajomych :) +bardzo ładna koszula:))
    Ogólnie blog spodobał mi się, więc obserwuję ♥
    Zapraszam do mnie [KLIK]
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  31. weekend minął strasznie szybko.. już nie mogę się doczekać następnego, a tu zapowiada się męczący tydzień :c
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuje kochana ♥
    Super zdjęcia :* Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialny post zapraszam do mnie zaczynam :) https://thelushnavy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialny post zapraszam do mnie zaczynam :) https://thelushnavy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń