niedziela, 1 marca 2015

Ulubieńcy lutego!


Hey! Dzisiaj przychodzę do Was z ulubieńcami lutego. Pisałam już wcześniej na blogu, że chciałabym robić od czasu do czasu ulubieńców w taki sposób, a czasami dodając zdjęcia z telefonu zrobione w danym miesiącu. Zauważyłam, że do postów w lutym dawałam Wam dość sporo takich mix'ów, więc postanowiłam zrobić ponownie post w stylu ze stycznia. Jeśli jesteście ciekawi co skradło moje serce w tym miesiącu, to zapraszam dalej!

1. Kosmetyki - Jeśli chodzi o tą kategorię, to dość długo zastanawiałam się czy coś godnego polecenia trafiło mi się w lutym. Po jakimś czasie uznałam, że nie licząc produktów, zajmujących stałe miejsce na mojej półce, nic więcej nie używałam. Tak więc tutaj muszę niestety przyznać, że nic ciekawego mi się w tym miesiącu nie trafiło.

2. Jedzenie - Nie mam pojęcia jak, bo jestem osobą, którą na widok czekolady wręcz odrzuca, ale pokochałam kit kat'y w białej czekoladzie! Pierwszy raz byłam od czegoś tak bardzo uzależniona. Nawet pewnej nocy wstałam i je jadłam. Już powoli mi przechodzi, ale uwierzcie mi, pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło! :)


3. Picie - Na nowo pokochałam sok pomarańczowy. Staram się nie pić go zbyt dużo ze względu na kwasy znajdujące się w nim, ale zdecydowanie był ulubieńcem lutego!


4. Gadżet - Może Wam się wydać dziwne, ale chciałam dać tutaj coś kompletnie niepasującego do tej kategorii. Ostatnio zaczęłam uczestniczyć w zajęciach z jazz'u. Aktualnie jestem zakochana w tym tańcu i nie mam zamiaru łatwo z niego zrezygnować!

5. Muzyka:

- Taylor Swift - Red



- Latch ft. Sam Smith - Disclosure

    


6. Aplikacja - Tutaj byłabym okropna, gdybym nie wspomniała o aplikacji Quizowanie. Pokazała mi ją moja siostra i totalnie się od niej uzależniłam. Chodzi w niej o to, że konkurujecie z osobą (losową lub wyszukaną po nicku). Na przemian wybieracie kategorię pytań. Od razu uprzedzam, że znajdziecie tu banalne pytania (np. o bogów greckich), ale również takie o zaawansowaną fizykę. Najfajniejsze jest to, że bawiąc się, również przyswajamy sobie informacje, bo jeśli źle odpowiemy, prawidłowa odpowiedź zawsze zaznacza nam się na zielono. Wygrywa osoba, która odpowiedziała na większość ilość pytań poprawnie (jest możliwość remisu). 


Uff.. Ale się rozpisałam! Dajcie znać jacy są Wasi ulubieńcy lutego!

Hey!

69 komentarzy:

  1. Też jestem uzależniona od Kit katów, szczególnie tych białych!!!
    Do tego jeszcze ,,To nie książka''!

    kreatywnakreatyfka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajni ulubieńcy, tez kocham tego tymbarka ^^
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni ulubieńcy! Mmm sok pomarańczowy jest również moim ulubieńcem,jednak ja wolę ten domowy wyciskany :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam białego Kit Kata, najlepszy jest :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam tymbarki ! :)
    Jeżeli miałabyś chwilkę to bardzo proszę, wejdź do mnie na chwilkę i poklikaj w linki choies, spróbuje się jakoś odwdzięczyć ♥
    Mój blog || http://karrrblog.blogspot.com/ || Klik :)
    Z góry dziękuje :)♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wole pierwszą wersje kit kata :)
    zapraszam c;
    http://gaaba-gabaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ulubieńcy ja także lubię ten sok a tego kit kata nie jadlam jeszcze :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam kit katy, ale zawsze bolą mnie po nich zęby, hah! :P
    MÓ BLOG, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, dlatego staram się ich nie jeść ;p
      Ojeju, Taylor! :D


      talliablog.blogspot.com

      Usuń
  9. kocham soki pomarańczowe a te z tymbarka tym bardziej :)

    PETALUM[klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham sok pomarańczowy Tymbarka! <3 Oraz kochamy muzykę Taylor!
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Kit kat, uwielbiam ;] ale bardziej odpowiada mi czarny :)) Ja nie przepadam jakoś za sokiem pomarańczowym chociaż kiedyś byłam fanką :) po kit katach bolą zęby :c

    http://www.you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale czad, fajnie, że chodzisz na jazz :) super pasja :) Też od wakacji chcę się zapisać na jakiś tańce w końcu, bo jak narazie to tylko czasu brak grrrr
    A tym kit katem, to narobiłaś mi niezłego smaka mniami :) hehe
    Czy mogłabyś prosić o poklikanie linków Sheinside lub banera po prawej stronie bloga? Z góry dziękuję :) Jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie piszesz, naprawde umiesz zaciekawic czytelników, chce wiecej! :)

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie ulubieńcy, moim w tym miesiącu są truskawki, pojawiły się w sklepach i nie mogłam się oprzeć :)

    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetni ulubieńcy, uwielbiam białego kit kata :)

    by-kinqa.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  16. Także uwielbiam kit-katy :D
    kingaphotoography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Kit Katy i zaraz ide do sklepu to sobie kupie hahaha. Mnie za to wzięło na sok wiśniowy :)

    http://blog-amelia-ami-2901.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmmm, mam ochotę teraz na Kit Katy, haha. Świetne piosenki. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam sok pomarańczowy :3

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do mojego blogowego sklepiku ;) Codziennie nowości !

    OdpowiedzUsuń
  21. "jestem osobą, którą na widok czekolady wręcz odrzuca" - co ja bym za to oddała!
    Ach, jazz - pół życia tańczyłam. Niesamowity styl :)

    http://dziennik-miedzymiastowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim ulubieńcem jest żel do włosów. Wspaniale mi układa loki, cóż kocham soki, ale ograniczam się z ich spożywaniem :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajni ulubieńcy:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie piszesz, chcemy więcej! :) Cudowny blog! :*
    ✿ Staying Strong CHOIES [KLIK] ✿

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie rozumiem ludzi którzy lubią białego kitkata! Ale, że bardzo lubię Twój blog, po prostu zapomnę o tym ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Biały kitkat, pycha, też go uwielbiam ale nie na taką skalę jak ty haha ;3
    MÓJ BLOG, gorąco zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Też uwielbiam te piosenke taylor, super post :)
    http://i-can-make-you-believe.blogspot.com/ Mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście, prosze

    OdpowiedzUsuń
  28. ja innych niż białych kk nie jem. Są przepyszne! jak imasz nick w quizwaniu?:D tez gram!


    BlondBlog

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja z aplikacji polecam plants va zombie ( nie jestem pewna czy dobrze napisałam) uzależniłam się od tej gry! Jest świetna :D
    Aż sobie dziś kupię tymbarka :)
    Kreatywnie-w.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę przetestować tą aplikację :) Może mnie się spodoba.
    World reflected in the mirror

    OdpowiedzUsuń
  31. Też lubię "Red" Taylor Swift, ale używam, że cover Against the Current jest lepszy! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Moim ulubieńcem jest zdecydowanie piosenka We The King "Sad Song" ♥

    ♥MÓJ BLOG <--ZAJRZYSZ?♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Tymbark :))

    Chcesz wianek, kosmetyki i biżuterię a do tego post promujący?:) Zapraszam!
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. też uwielbiam Quizwanie. jest świetne, czuję się jak w "Milionerach" :D a sok pomarańczowy jest przepyszny
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zauwazylam ze aplikacja Quizowanie stala sie dosyc popularna :)
    Oddawaaaaj mi batonika! :D
    Pozdrawiam i zapraszam na mala dawke fotografii :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetni ulubieńcy! Ja w tym miesiącu, jakoś nie mam wyjątkowo oryginalnych ulubieńców może marzec okażę się ciekawszy! :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    Nasz blog - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  37. Haha, jak mam nudne lekcje to gram w Quizowanie :)

    hungerforhappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Coo, Jessica nie lubi czekolady!? Jak to!? :D Anyway, nie mogę teraz o czekoladzie myśleć bo mam Wielki Post. A aplikacje Quizowanie zaraz pobiore, duzo osob w nia gralo swojego czasu, a ja ani razu :)

    http://littlediversion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. mmmm kit kat :)

    Pozdrawiam :***
    moze obs za obs daj znac

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam Quizowanie :p naprawdę ciekawa gra
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam tego Kit Kata a za Tymbarkiem szaleje <3 ! Ogólnie świetny post :)
    Mój blog - Klik ! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem chyba uzależniona od soku pomarańczowego... ;3 haha quizwanie również jest moim ulubieńcem
    mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? ;) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo fajny ten Twój blog, dlatego na pewno będę tu zaglądała :) pozdrawiam!

    monika-kistowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny post ! Kocham tymbark ! *-*

    Zapraszam serdecznie http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetni ulubieńcy! Również lubię tymbarki :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetni ulubieńcy miesiąca, chyba też wprowadzę te serię na bloga, bo wydaje się być bardzo fajna. Serdecznie pozdrawiam :))


    www.nienormalnie-normalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam te soczki z tymbarka, a pomarańczowy jest moim ulubionym! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Super post ;33
    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    Nadinnes.blogspot.com
    Co powiesz na wspolna obserwacje? C;

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajna notka
    http://booksybooksyinietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Również kocham piosenkę "Red", ogółem moim zdaniem Taylor śpiewa cudownie! :)

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne piosenki. Też je lubię. ;)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak... Zacznij i odp. u mnie. :) :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Tez lubię kitkata, ale w białej czekoladzie jeszcze nie próbowałam :)
    Taylor <3
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja ateż uwielbiam sok pomarańczowy :)
    Mogłabyś wejść i poklikać w linki choies ?
    Z góry dziękuje :)
    http://karrrblog.blogspot.com/2015/03/spring-with-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo lubię tą piosenkę Taylor Swift :)

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Mój ulubieniec to chyba Tangle Teezer :)


    Dziękuję za twój miły komentarz i zapraszam na nowy wpis jeśli znajdziesz chwilkę: ___BLOG___

    OdpowiedzUsuń
  56. Quizwanie to super gierka, bardzo wciągająca. Ale mi osobiście takie rzeczy szybko się nudzą.

    Zapraszamy serdecznie na naszego bloga :) Dopiero zaczynamy. Koooty-za-ploty. Paulina

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam tę piosenkę Taylor Swift <3. http://zycie-jest-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. kit kat chunkey white jest mojim zyciem teraz

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń