sobota, 11 kwietnia 2015

My favourite Youtubers!

Hey! Dzisiaj przychodzę do Was z postem, w którym pokażę Wam kilku moich ulubionych Youtube'rów. Postaram się opisać Wam krótko każdą osobę, abyście mogli stwierdzić czy chcecie odwiedzić jego kanał - czy raczej takie tematy Was nie interesują. Dajcie znać w komentarzach czy lubicie takie posty! :)


(Bandamka - Bershka, Bluzka - New Yorker, Spodnie - ?, Buty - Pepco)


1. Niki and Gabi --> KLIK- Bliźniaczki prowadzące kanał o tematyce urodowej oraz modowej. Nie brakuje tam również różnego rodzaju tutoriali i DIY's.

2. Rclbeauty101 --> KLIK - Zabawna dziewczyna nagrywająca filmy urodowe oraz różnego rodzaju "Rzeczywistość vs. Oczekiwania"

3. Zoella --> KLIK - Mieszkająca w Anglii dziewczyna nagrywająca filmy urodowe, stroje dnia oraz wyzwania i tagi.

4. Shay Mitchell --> KLIK - Aktorka słynnego serialu "Pretty Little Liars", prowadząca kanał, w którym pokazuje część swojego prywatnego życia i odpowiada na pytania fanów!

5. Littlemooonster96 --> KLIK - Nastolatka pochodząca z Polski, nagrywająca tagi, kosmetyczne testy na żywo i ulubieńców miesięcy.


6. Bethany Mota --> KLIK - Dziewczyna nagrywająca filmiki z rodzaju urodowych oraz inspiracyjnych.

7. Meredith Foster --> KLIK - Na kanale tej dziewczyny możecie znaleźć filmy o tematyce DIY, różne tagi i haul'e.

8. Maybaby --> KLIK - Kreatywna amerykańska dziewczyna nagrywająca bardzo oryginalne DIY's, porady na nudę oraz zabawne filmy ze swoimi przyjaciółmi.

9. Mamamiamakeup --> KLIK - Posiadająca cudowne włosy, dziewczyna tworząca filmy inspiracyjne oraz opowiadające o jej życiu.

10. Alex There --> KLIK - Mieszkająca w Anglii, polka. Nagrywa vlogi i szczerze wypowiada się na ciekawe tematy.


A jacy są Wasi ulubieni Youtube'rzy? Wymieniłam ich w poście? :)

Hey!

61 komentarzy:

  1. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc nie przepadam za oglądaniem filmików na yt, z polskich youtuberów jest to tylko Rezi, ale uwielbiam za to słuchac coverów! ;))

    pozdrawiam i zapraszam ;))
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam słuchać cover'ów na Youtube! :)

      Usuń
  3. Jaki świetny post dziękuję ci za niego dzięki tobie poznałam dużo wspaniałych Youtubers! :)
    Najbardziej spodobał mi się kanał 4. Shay Mitchell Aktorka słynnego serialu "Pretty Little Liars" kocham ten serial <33
    Obs za obs ?? zapraszam serdecznie do mnie kochana :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, poznałam dzięki Tobie świetnych YouTuber's , chociaż od zawsze chyba oglądam Littlemooonster96 i najbardziej ją lubie, ale też jestem otwarta na nowych YT's
    W wolnym czasie zapraszam lu-sia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post :)
    Z tych yterów, które wypisałaś znam tylko dwóch haha
    Ja oglądam WobecObiektywu :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog! :)
    Ja również WobecObiektywu!
    Zapraszam Mój Blog ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też bardzo lubię Angelikę LM96 ,jak i Bethany Mota ♥ Niektórych vlogerów których wymieniłaś nie znałam. Dzięki Tobie zajrzę na ich kanał ;) Ogólnie - świetny wpis ! :) Masz cudowny styl pisania bloga :) Oby tak dalej :* Co powiesz na wspólna obserwację ? :)
    MALWINA-JULIA.BLOGSPOT.COM ♥ZAPRASZAM♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Zoe, Beth i Mere <3 za dużo by wymieniać, których lubię haha :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zoe!<3 Ja osobiscie uwielbiam Alfie'go, Tyler'a i Pewds <3 :)

    Zapraszam do mnie
    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takiego typu posty :) Z tych wszystkich osob, które wymieniłaś znam tylko 5. Littemooonster96 :D Śliczne zdjęcia ;)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, Angelika i Alex <3 Uwielbiam je!
    Świetny post! :D
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kocham vlogi z zupełnie innej bajki :D Włodek Markowicz i Cyprian Bieniarz <3

    whitemisses.blogspot.com
    Mamy konkurs z Levis'ami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też lubię Angelikę, Bethany i Alex :D
    Śliczne zdjęcia :*

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam Angeilkę, Bethany i Zoellę i czasem je oglądam :)

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post :)
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. o tak Shay Mitchell jest świetna, też ją oglądam. ♥
    poklikasz? byłabym bardzo wdzięczna. http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam Shay i Angelikę Muchę :)
    moimi ulubionymi youtuberami są Stylizacje, Stuu, jdabrowsky, darlsic i wiele wiele innych :)
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też oglądam Stylizacje. Nawet miałam okazję ją spotkać na Meet-Up'ie 2014 we Wrocławiu :)

      Usuń
  19. oglądam nieco innych youtuberów :)
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś pierwszą blogerką która mówi o ulubionych youtuberach i nie ma w nich Lucy, naprawdę gratuluję zdania, uważam że ona z jakością swoich filmów kategorycznie spadła ;)
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Też oglądam Alex There .
    Zapraszam na mojego bloga : http://mybeautifulsecretlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Moją ulubioną youtuberką jest littlemooonster96. Można powiedzieć,że przez jej filmiki stałam się muchonator.
    Jest śliczna,ma świetny głos,dodaje często filmiki-nie zaniedbuje kanału,robi świetne haul'e i vlogi!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. CUdny blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Mój Blog - klik!-Zapraszam Nowy Post
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moi ulubieni to : Jasio , Banshee , bzdurny karton , Angelika Mucha i wielu innych :) lausio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś śliczna! ♥
    Oglądam stąd dużo osób, a resztę na pewno odwiedzę :)
    Mój Blog - klik! - Poklikasz w linki?:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie oglądam ani jednej z nich , ale polecam Banshee oraz GlamPaule ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne!:*
    obs/obs?
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/04/romweklik.html
    KOCHANA POKLIKASZ? BARDZO PROSZĘ :* JEŚLI POKLIKASZ NAPISZ UCZCIWIE (sprawdzam kto kliknął) ODWDZIĘCZĘ SIĘ W 1000% :):*

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny post :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Będzie mi bardzo miło, jeśli zaobserwujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Z wymienionych oglądam tylko Zoellę :) Ale i tak najlepsza jest według mnie CutiePie :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Z wymienionych oglądam tylko Zoellę :) Ale i tak najlepsza jest według mnie CutiePie :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Really Awesome, It is a Amazing blogsite......like and kiss...
    Great outfit dear!!!
    http://toptrends-fashion.blogspot.com/
    http://lovesmsguide.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Z twoich ulubionych oglądam Zoellę, Alex There i Littlemooonster96 ;)
    ppastelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Tez ogladam lm :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja jedynie stad ogladam Bethany
    teenluxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Z tych co wymianiłaś kojarzę jedynie Andżelikę :c
    Moimi ulubionymi youtuberami są Ajgor i Martin Stankiewicz :)
    ZAPRASZAM DO MNIE KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Też oglądam niektórych ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post:) Też uwielbiam te youtuberki ;)
    Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam ponownie ;)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Kojarzę wiele youtuberek które wymieniłaś, ale tylko niektóre oglądam.
    Zapraszam do siebie, jeżeli mój blog Ci się spodoba, możesz go zaobserwować i skomentować.
    JESTEM DOMINIKA [klik]
    Każdy post i obserwacja wywołuję na mojej twarzy uśmiech i z pewnością motywuje do dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Littlemooonster96 stylizacje i redlipstickmonster :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem przeogromną fanką Alex There! Dziewczyna na kanale zaraża swoim świetnym nastawieniem do życia, a filmiki są mega dopracowane. Nic, tylko ją chwalić i chwalić! :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajni youtuberzy! Ja lubię Lucy i TwinsLife :)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. W sumie to lubie praktycznie wszystkich których tu wymieniłaś :)

    Mój blog~klik!♡

    OdpowiedzUsuń
  43. coś czuję, że zaraz zasubuję nowe osoby, bo nie znam wszystkich :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Kocham zoelle,bethany,alex i lm96. Dzieki tb poznalam pare ciekawych osob z yt :)



    Zapraszam do mnie. moze wspolna obserwacja? Daj znac u mnie :)
    igajab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. subskrybuję i oglądam filmik prawie każdej z tych youtuberek ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Szczerze, to nigdy nie słyszałam o żadnej z tych youtuberek haha Możliwe, że to dlatego, iż ja nie przepadam za takimi kanałami :) Jednak mimo to, lubię takie posty
    Pozdrawiam :*
    average-ee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Mega post
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Mój Blog - klik!-Zapraszam Nowy Post
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  48. nie oglądam tej strony jutuba, bardziej abstrachujki, wardęga itp. Aczkolwiek zachęciłaś mnie do nich i chyba dzisiaj poprzeglądam dziewczyny, które polecasz :)

    niepozornieinteligentna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń