środa, 15 lipca 2015

Troubles in paradise ♥

Hey! Nie macie pojęcia jak bardzo uwięziona czułam się przez ostatnie kilka miesięcy. Prywatne problemy i szkoła sprawiły, że jedyne na co miałam ochotę - to spanie.

Wszystko zdecydowanie mnie przerosło. Musiałam zostawić bloga, w którego tworzenie włożyłam całe serce i odejść bez słowa. Nie chciałam opuszczać moich czytelników, ale mój stan i brak sprzętu, nie pozostawił mi innego wyboru.  Nie chcę znowu obiecywać, że zostanę na blogu na zawsze - bo to jest niemożliwe. Zawsze pojawia się czynnik, który krzyżuje moje plany, a później ponownie czuję się winna. 


Powinnam czuć się winna, bo znowu Was zawiodłam i zostawiłam, ale zamiast użalania się - po prostu.. Wracam.


Chcąc wynagrodzić Wam te kilka miesięcy, mam małą niespodziankę. Ponownie aktywuje mój kanał na Youtube. Postanowiłam spróbować wkręcić się w ten "amerykański" klimat i zacząć tworzyć właśnie takie filmy. 

Mój powrót trwał tak długo, ponieważ chciałam od razu móc przedstawić Wam pierwszy materiał, który dodałam na nowy kanał (KLIK - kanał). Dajcie znać co myślicie. Montaż tego filmu zajął mi prawie miesiąc, ale jestem zadowolona z efektu. W końcu pierwszy raz mam do czynienia z czymś takim :)



Hey!

35 komentarzy:

  1. super, że już jesteś !!!
    Mam taką samą bluzkę! :)

    6odcienimnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w prowadzeniu kanału;*

    http://martt-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie piszesz! Obserwuje! Licze na to samo. :) http://aleksandra-lajfstail.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę obserwować:) Bardzo fajny filmik :D
    http://natasza-zoi.blogspot.gr/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny filmik, widać,że włożyłaś w niego dużo pracy ♥
    ps. masz bardzo fajny głos, miło się Ciebie słucha
    życzę powodzenia i w dalszym blogowaniu i vlogowaniu :)

    zapraszam do nas :)
    www.shutupanddancewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny filmik!!!! Życzę powodzenia na kanale :D

    Pozdrawiam ♥
    Pod Marzeniami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo mega filmik! Swietny blog jeny jestes mega fotogeniczna!
    Pozdrawiam! Laura z bloga
    (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny ten filmik, cieszę się że wróciłaś do blogowania i do youtube:)

    zapraszam do siebie-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdemu może się zdarzyć dłuższa przerwa w blogowaniu. :) Świetny filmik. :)

    Poklikasz w banner i w linki w wishliście? :)
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny film ;) Zapraszam do mnie http://kamienne-oblicze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny filmik! :)
    Każdemu zdarzają się jakieś problemy, tak samo Tobie może zdarzyć się przerwa na blogu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy potrzebuje przerwy! Zawsze możesz tu wrócić i zacząć wszystko od nowa. Blog wymaga bardzo dużo pracy i uwagi, każdy zasługuje na odpoczynek.

    Zapraszam do mnie, klikniesz w linki u mnie w poście? Serdecznie dziękuję <3
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Woow filmik jest mega! Opłacało się tam długo go "sklejać" :) Fajnie, że wróciłaś. Każdemu potrzebna jest chwila przerwy, tym bardziej, że nie miałaś sprzętu więc można Ci wybaczyć! :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że odpoczęłaś, ale jeszcze lepiej, że wróciłaś :) Wracaj i twórz :) Bo widać, że jesteś pełną energii dziewczyną i aż się chce wchodzić na taki blog :)
    2ndhstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj z powrotem! :)
    Zaraz zabieram się za filmik :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawy post;) milo przegląda się i czyta twojego bloga, napewno będe wpadac czesciej;)
    zapraszam rowniez do mnie http://styledivision1.blogspot.com/ pozdrawiam i czekam na nowe posty;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że wrociłaś! I nie martw się, czasami taka przerwa jest nawet dobra. :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne zdjęcia :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie warto się dołować, ważne, że wracasz z podniesionym czołem i zapałem do dalszej pracy!

    Pozdrawiam

    www.test-it.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie, że wracasz do blogosfery! :)
    Śliczne zdjęcia i super filmik ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, że wróciłaś! Świetny filmik!
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia z kanałem! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy. - IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, że wróciłaś, mam nadzieję, że teraz będziesz miała więcej okazji do blogowania!

    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy blog, będę tu częściej wpadać ♥

    Zapraszam na bloga♥
    thisismydream-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie, że wróciłaś tu do nas :D
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny, pozytywny filmik :)
    Obyś została tutaj na blogu jak najdłużej z najmniejszymi przerwami :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog!
    Nominuję Cię do LBA. Szczegóły tutaj: http://aleksandrabloguje.blogspot.com/2015/07/lba-nominacja-czyli-ja-o-samej-sobie.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny filmik, dobrze, że wróciłaś, życzę Ci wytrwałości :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  30. Super, że wróciłaś:) A filmik bardzo fajnie się oglądało

    Pozdrawiamy cieplutko
    Twins Life (klik) ♡

    OdpowiedzUsuń
  31. Najważniejsze jest jednak to, że wróciłaś. Obyś pozostała teraz jak najdłużej na blogu :) Świetny filmik!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie, że wróciłaś do blogowania! Powodzenia w dalszym pisaniu :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. każdemu nalezy się czasem przerwa od bloga ;) najważniejsze, że już wróciłaś :D

    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z wynikami rozdania z Shein i stylizacją! ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń