czwartek, 27 sierpnia 2015

Bye Summer!

Hey! Stęskniona za blogiem wreszcie powracam do internetu. Staram się łapać ostatnie promienie letniego słońca i korzystać z okazji do włożenia szortów oraz sukienek.

Wciąż nie mogę uwierzyć, że wakacje dobiegają końca. Przeżyłam wiele niesamowitych chwil, ale mam wrażenie, że duża ilość czasu po prostu przeleciała mi przez palce. Mogę Was trochę zdziwić, ale z uśmiechem przyglądam się moim szkolnym przyborom i kalendarzowi ustawionemu już na wrzesień. 


Wiem, że czeka mnie dużo pracy. Kolejne godziny spędzone na nauce i stres związany ze sprawdzianami. Trzeba jednak przyznać, że ma to swój urok i szkoła jest po prostu nieodłączną częścią życia każdego nastolatka. Ja głęboko wierzę, że uda mi się zakończyć kolejny rok edukacji z takimi wynikami jakie aktualnie osiągam. Było ciężko, ale teraz widzę, że zdecydowanie warto.



Póki co, to musimy jak najlepiej wykorzystać czas, który nam pozostał. Na weekend planuję uzupełnić już ostatecznie moje szkolne zapasy zeszytów i przyborów, a oprócz tego,
chcę spędzić ten czas z przyjaciółmi i rodziną. 

Jako, że nie było mnie na blogu przez prawie całe wakacje - szykuję dla Was post podsumowujący moje "2 miesiące wolności". :)

 A Wy? Jak spędzacie ostatnie dni wakacji? 

Hey!

28 komentarzy:

  1. Szkoła powoli nas wszystkich zaprasza do siebie. Śliczne zdjęcia kochana miło się czytało zapraszam do mnie nowy post. 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jednak nadal nie chcę wracać do szkoły :/
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam jeszcze miesiąc tych ostatnich dni :) Powodzenia! Wykorzystaj je jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też odczuwam że czas wakacji gdzieś mi uciekł, nie wiem kiedy to wszystko było :) staram się dobrze wykorzystywać czas który zostal, mam jeszcze sporo czasu bo skonczylam już szkole i teraz szukam pracy :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko:*
    Ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Staram się spędzić je aktywnie, jednak dzisiaj akurat obijam się w domu :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również mam pozytywne nastawienie do szkoły. Dobrze to znoszę :)
    Ostatnie dni wakacji spędzam ze znajomymi. Świetne zdjęcia.

    Mój blog-xoxolyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas strasznie szybko płynie. Nim się obejrzymy znowu będą wakacje.. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;) Pozdrawiam mogłabyś poklikać w linki ? bardzo mi zależy !

    NOWA NOTKA

    OBS ZA OBS ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Im szybciej nastanie szkoła tym szybciej znów będą wakacje.
    Ja chodzę już od 10 sierpnia, ale i tak wam współczuję
    Nowy post --> klik

    OdpowiedzUsuń
  10. myslmy pozytywnie :D świetna stylizacja oraz post
    zapraszam do mnie oraz do obserwacji http://monikakurek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się.Szkoła ma ten swój urok :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja podobnie jak Ty jeszcze nie wierzę w to, że wakacje dobiegają końca, świetne zdjęcia :)

    http://pauuls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz świetne podejście do nauki. Ja tez uważam ze to istotna część życia każdego człowieka. Przede mną ostatni rok edukacji a potem studia. Powodzenia :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia ! ;)
    Dzięki za miły komentarz.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnie dni wakacji spędziłam w domu, ale nie żałuję! :)

    blog-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia :) zaczęłam obserwować
    mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja idę teraz do pierwszej klasy liceum, więc w nauce niestety na pewno się opuszczę ;/
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Z niecierpliwością czekamy na podsumowanie tych 2 miesięcy! Ja jestem załamana tym, że muszę wracać do szkoły :(
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja siedzę w domu, za kilka dni szkoła! :(
    Genialny blog :) obserwujemy? :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzecia klasa gimnazjum już czeka a z nią egzaminy i wybór szkoły ponadgimnazjalnej. Ten rok będzie ciężki :(
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz! :)
    I nie martwcie się, za rok znowu są wakacje :D

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz :)

    Ja mam jeszcze wakacje, a od października studia więc czeka mnie zupełna nowość. Ciekawe jak to wszystko będzie wyglądać. Tobie za to życzę powodzenia w nauce, dużo energii na wczesne wstawanie i naukę i żeby ten rok szybko zleciał :)

    mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  23. też nie wierzę, że ten czas tak szybko ucieka. niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super blog!
    Zapraszam tez do siebie :) http://princess-world-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomysłowe zdjęcia! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Intrygujący i ciekawy post, zresztą jak kazdy. Fantastyczny blog! Gratuluje pomsłów :) Będe czescciej tu zaglądać!;) Posty są naprawde świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEIN " , "SOUFEEL" i " BORN PRETTY" DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/08/blog-post.html#comments/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia. Bardzo fajna stylizacja.
    Serdecznie zapraszam na przegląd 832 stonnicowego (najważniejszego w roku) wrześniowego numeru Vogue USA z Beyoncé na okładce. Będą sesje, dużo pięknych kampanii reklamowych i newsów ze świata mody, kultury i sztuki!
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń